BSB--kisoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cSnake
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

cSnake

MotOrg ry
Onko täällä seurattu Brittien Superbike-sarjaa kenenkään toimesta..? Itte oon youtubesta kattellu kisoja "jälkilähetyksenä" youtubesta pari vuotta, livenähän nuo taitaa näkyä ainakin Eurosportilta?
Hienon näköstä kilvanajoa, kärjessä kamppailee useampia kuskeja ja merkkejä ja ainakin mun silmään näyttää vauhdikkaaltakin :)
Tässä löytys tämän vuoden kolme ekaa kisaa Doningtonista:

https://www.youtube.com/watch?v=47YWO57uggo

Ei saatana ehdi. Moto3, Moto2, MotoGP, WSBK ja WSSP :D

Ja pitäis vielä ajaa ite + muut touhut.

Vähennät tuosta +muut touhut-osiosta nettip*rnon osuuden puoleen niin ehit :D

No ei... Vaa on tuo, jos pelkän kilvanajon kannalta ajattelee niin melkein parasta noista. Toki kiinnostavuus sitten, onhan nuo MM-sarjat aina sen suhteen edellä...

Onko täällä seurattu Brittien Superbike-sarjaa kenenkään toimesta..? Itte oon youtubesta kattellu kisoja "jälkilähetyksenä" youtubesta pari vuotta, livenähän nuo taitaa näkyä ainakin Eurosportilta?
Hienon näköstä kilvanajoa, kärjessä kamppailee useampia kuskeja ja merkkejä ja ainakin mun silmään näyttää vauhdikkaaltakin :)
Tässä löytys tämän vuoden kolme ekaa kisaa Doningtonista:

https://www.youtube.com/watch?v=47YWO57uggo

Jonkin verran sosiaalisen median kautta seuraillut, joskus jonkun kisankin katsonut, muutenkin niitä sen suunnan kisoja seuraan, mm. tänään illalla olisi ITV4:llä tarjolla Oliver's Mount koostetta.

Ja katuratahommat päälle.. :;):

Jonkin verran sosiaalisen median kautta seuraillut, joskus jonkun kisankin katsonut, muutenkin niitä sen suunnan kisoja seuraan, mm. tänään illalla olisi ITV4:llä tarjolla Oliver's Mount koostetta.

Ja katuratahommat päälle.. :;):

Niitten kanssa oli vähän hiljaisempaa 2020 :(

Niitten kanssa oli vähän hiljaisempaa 2020 :(

Joo, ainoastaan Cookstown taidettiin järjestää. Oliver's Mountinkin voi katukisaksi tavallaan laskea, niitä sentään kaksi ajettiin, Macaon ajaminen taitaa olla vaakalaudalla ainakin pyörien osalta. :sad3:

Back