Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Buell 1125 CR siis, Rotaxi/Helicon ja remmiveto. Problem solved?Itselläni on ollut -03 Bulldog 2007 kesästä lähtien ja tykkään kovasti. Makuasioitahan nämä tietysti ovat, mutta jos nakupyörät miellyttävät ja 65hp tarjoama suorituskyky riittää, niin suosittelen.
Itselläni ennen Bulldogin hankintaa muina vaihtoehtoina olivat SV1000, FZS1000 ja Speed Triple. Eri aika erilaisia pyöriä oli viivalla, kriteereinä olivat lähinnä, että pitää olla naku (tai likimain, tonnisessa Fazerissa on varttikate), pysty ajoasento (ei siis jalat tai pää edellä -malleja), ajettavuus kohdallaan ja omaa silmää miellyttävä ulkonäkö. Syitä lopulliseen päätökseen olivat Bulldogin V2 tunnelma, kardaani, merkittävästi halvemmat vakuutusmaksut ja se, että sopiva yksilö sattui kohdalle siinä vaiheessa kun rahat olivat lompakossa ja polte päällä.
Tehoa saisi toki olla enemmän. Jostain kun löytyisi kevyt (~200kg), tehokas, sporttinen V2 naku, jossa toisioveto olisi kardaanilla tai vaikka remmillä, niin täältä löytyisi ostaja. (Juuei Buellia, Amerikkailaisten ja meikäläisen käsitykset laadusta ja hyvästä moottoripyörästä eivät oikein kohtaa. Tosin jos vain saisivat heivattua nakumalleistaankin sen Harrikan koneen mäkeen ja Rotaxin tilalle, niin sitten voisi ehkä katsoa uudelleen. Ja tästä ei nyt tarvitse sitten aloittaa sotaa, makuasioita edelleen).
Enpä ole muuten huomannut tuota CR mallia, olen luullut R mallin olevan toistaiseksi ainut Buell Rotaxin koneella. Vaikuttaa mielenkiintoiselta, pitää koettaa päästä näkemään ja kokemaan vekotin livenä.Buell 1125 CR siis, Rotaxi/Helicon ja remmiveto. Problem solved?Jostain kun löytyisi kevyt (~200kg), tehokas, sporttinen V2 naku, jossa toisioveto olisi kardaanilla tai vaikka remmillä, niin täältä löytyisi ostaja. (Juuei Buellia, Amerikkailaisten ja meikäläisen käsitykset laadusta ja hyvästä moottoripyörästä eivät oikein kohtaa. Tosin jos vain saisivat heivattua nakumalleistaankin sen Harrikan koneen mäkeen ja Rotaxin tilalle, niin sitten voisi ehkä katsoa uudelleen. Ja tästä ei nyt tarvitse sitten aloittaa sotaa, makuasioita edelleen).
Ja siihen B-Kingin perä, niin se on vielä nättikin!Buell 1125 CR siis, Rotaxi/Helicon ja remmiveto. Problem solved?
Moto Guzzi?...
Tehoa saisi toki olla enemmän. Jostain kun löytyisi kevyt (~200kg), tehokas, sporttinen V2 naku, jossa toisioveto olisi kardaanilla tai vaikka remmillä, niin täältä löytyisi ostaja...
Renthal Jimmy Button High stonga. Tuo suht erikoisen muotoinen stonga tossa pelissä on kuitenkin ihan riserillä kiinni, ei hirveen vaikee vaihtaa, luulisin.Buellin CR taitaa olla likimain R ilman katetta, eli kohtuullisen etukeno ajoasento. Tuonne Moto-Sjoelle kai on tulossa tuollainen koeajopeliksi, sittenhän sen näkee.
Guzzeja en ole oikein koskaan pitänyt varteenotettavina vaihtoehtoina, etenkin kun niitä näkee täällä niin vähän ja jälleenmyyjät ovat kaukana. Tuo 1200 Sport ja Breva näyttävät kyllä hyviltä, Griso taas on julmetun ruma (lähinnä äänenvaimentaja ja nuo sivumuovit edessä).