Buell ja pitkä kuski?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teme77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

teme77

New member
1000RR on lähdössä  (ehkä) vaihtoon ja mieli tekisi taas twinisporttia. KTM, Ducatit, Apriliat yms. on kokeiltu ja ovat vaihtoehtoina tietysti vahvoja (harmi, kun Hondalla ei oikein ole ku vanha SP).

Buelleista kiinnostaa eritoten tämä uusi 1125R ja Fireboltit. Lähinnä 1200 Fireboltti. Koeajamaan menen tietysti heti, kun säät sallii, mutta näin alustavasti kyselisin, että miten noihin värkkeihin mahtuu tällainen 191cm pikkupoika? Kokemuksia?
Hylkäänkö heti koko ajatuksen?

Muuten mahtava värkki, mutta liian kallis mulle. Harmi kyllä.

Jos tulee mieleen muita sporttitwinwjä, niin ehdotelkaa ihmeessä.

haluat katetun pyörän? muistelisin että Firebolt ei ole enää Suomen tuontiohjelmassa (pikkulipalla olevat ovat Lightning-malleja), käytettynä toki löytyy. ilmäjäähy-buellien moottori on sit hyvin erilainen verratuna 17000 rpm japsinelikkoon.

moto guzzilla on esim. griso ja 1200 sport mutta ne ovat enemminkin sporttouring-pyöriä kuin oikeita urheilukoneita

moto morini?

Joo katettua sporttia olen hakemassa. Ajo on viimeiset vuodet ollut lähinnä mutkapätkäfiilistelyä, rataa ja satunnaisia matkoja.

Käytettyä ja vähän ajettua olen katselemassa. Fireboltit on aika edukkaita ja tuntuu, että Buellit säilyttävät arvonsakin hiukan paremmin kuin japsit (voin olla väärässäkin). Sama pätee tietty Ducateihinkin.

Pari kautta ajelin -05 mallin Veturilla ja vähän on ikävä takaisin twinimaailmaan
smile_org.gif

Ennen nykyistä värkkiä olin jo ostamassa SP2:n, mutta tämä Blade ilmaantui niin sopivasti, että oli melkein pakko ottaa...

Moto Morinin Corsaro on aika nätti....harmi vaan, että ei ole katettu.

Moto Guzzilla olis MGS-01, mutta sen hankinta riippuu ihan lauantain arvonnoista.

Valitettavasti olet kasvanut yli buellin koosta..Toisaalta jos etsit honda monkey:n tapaista asentoa niin voishan se sulle istuakkin....Moto Moriiniin, Triplee tai Super Dukeen mahdut paremmin...Super Dukeen jopa paremmmin kuin hyvin...

Näinhän mä vähän epäilinkin
smile_org.gif
Minkäs teet.....Super Duke on mukava peli. Sitä on tullut jo kokeiltuakin. Onneksi kevääseen on vielä aikaa

Itse en ole lähellekkään noita pituuksia, mutta kyllä 1125 R:n kyytiin sopii pitempikin kuski. Muutama pitempi kaveri on kokeillut, eikä moitteita ole kuulunut. Käytettyjä ei taida Suomesta löytyä. Vähän ajettuja kyllä (=uusia).

Täytyy käydä toi 1125R kokeilemassa vaikka Moto-Seinäjoessa, kun tiet aukeaa. Tuo kiinnostais kyllä ja speksitkin näyttävät aivan hyviltä, vaikka ei tietysti aivan japsien lukemiin ylläkään. Ulkonäkö on ainakin omaa silmää miellyttävä ja sehän se on tärkeintä.

Työkaveri on melkein 190 pitkä eikä kesän kurvailun jälkeen ainakaan Bulun 1125 ahdistanut, käy kokeilemassa!

Toi kuskin pituus riippuu niin monesta asiasta. Ite olen 190, mutta omaan pitkät jalat. Minusta kusiaisiakin ajaa ihan hyvin pituudesta huolimatta, ainut miinus on lonkkiin kohdistuva rasitus. Olen tosin vasta 35, joten vielä taipuu... LOL!
Iteltä löytyy fireboltti, eikä mitään valittamista ole. Tosin kaverini on sopusuhtainen 190 ja pyörä on auttamattomasti pieni. Testaamalla selviää.

Back