Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
www.tulli.fiMinkä kokoista veropottia sitä voisi odottaa, jos lähtisi Bulua hakemaan Saksasta?
Valot sun muut kelpaa "katsastukseen" niistä löytyy e-merkit jos ei ole vaihdettu tarvike vastaaviin , lähinnä vilkut. Rungossa valmiina e-tyyppimerkintä joten vastaavuustodistusta ei ehkä tarvi , sekin riippuu konttorista. Oma tuotu jenkeistä käytettynä , Viron rekisterin kautta mulle Suomeen , mitään ongelmaa ei ollut katsastuksen/tullin suhteen (paitsi takavalo ja vilkut joista uupui E-merkit , vaihdoin E-hyväksyttyihin) .Kattelin usalaisen Wrecked Harley Bikesin sivuilta mopoja ja bongasin siellä 2004 mallisen XB12R:n. Pyörä "ready to ride" kunnossa. Hintaa 4750 taalaa... Vois jopa kannattaa roudata Suomeen vaikka joutuukin vähän enempi vaivaa näkemään ja valoja vaihtelemaan.![]()
Olisko sama systeemi ku Hondalla? Hondassa se alkaa näyttää "varatankista" kulunutta bensaa litroina. Tämä veikkaus asiaa tuntematta...Kun tuossa syttyi bensan loppumisen varoitusvalo, häipyi kellon näyttö mittaristossa ja trippimittari alkoi laskea kilsoja nollasta. Mikäs tän tarkotus on? Onko jotenkin tarkkaan etukäteen määritelty kuinka pitkälle pyörällä pääsee, kun bensavalo syttyy?![]()
Kyllä tuo nykiminen pienillä kierroksilla on kaikissa Buelleissa. En tiedä, saisiko sitä jollain vähennettyä. Tarvetta kyllä olisi. Tosin sen kanssa oppi elämään hyvin nopeasti.Kävin tänään käyttämässä oman Bobbini huollossa ja sain siksi aikaa käyttööni Buell XB12STT:n. Olihan veikeä vekotin! Sarvet kasvoi päähän ja hauskaa oli! Todella ketterä ja pystyvä laite, vaikkei kierräkään...Miinusta kuitenkin ruiskun toiminnasta. Nyki ikävästi ruuhkassa madellessa ja meinas muutaman kerran stumpata kun lähti liikennevaloista liikkeelle. Eli pienillä kierroksilla ajettaessa ajo oli nykivää, mutta kun kone sai jenkaa homma pelas loistavasti! Ovatko kaikki isommalla koneella varustetut Buellit samanlaisia vai saako tuota "ominaisuutta" pienennettyä tai peräti tyystin eliminoitua jollain virityksellä?![]()
Kun tuossa syttyi bensan loppumisen varoitusvalo, häipyi kellon näyttö mittaristossa ja trippimittari alkoi laskea kilsoja nollasta. Mikäs tän tarkotus on? Onko jotenkin tarkkaan etukäteen määritelty kuinka pitkälle pyörällä pääsee, kun bensavalo syttyy?![]()
Joka tapauksessa: Helvetin kiva laitos! Tahtoo tommosen kakkospyöräks!
oma mopedi kans tuotu käytetynä jenkeistä, mutta Liettuaan. ei ollu tullissa eikä katsastuksessa ongelmia.Valot sun muut kelpaa "katsastukseen" niistä löytyy e-merkit jos ei ole vaihdettu tarvike vastaaviin , lähinnä vilkut. Rungossa valmiina e-tyyppimerkintä joten vastaavuustodistusta ei ehkä tarvi , sekin riippuu konttorista. Oma tuotu jenkeistä käytettynä , Viron rekisterin kautta mulle Suomeen , mitään ongelmaa ei ollut katsastuksen/tullin suhteen (paitsi takavalo ja vilkut joista uupui E-merkit , vaihdoin E-hyväksyttyihin) .Kattelin usalaisen Wrecked Harley Bikesin sivuilta mopoja ja bongasin siellä 2004 mallisen XB12R:n. Pyörä "ready to ride" kunnossa. Hintaa 4750 taalaa... Vois jopa kannattaa roudata Suomeen vaikka joutuukin vähän enempi vaivaa näkemään ja valoja vaihtelemaan.![]()
Kyllä tuo nykiminen pienillä kierroksilla on kaikissa Buelleissa. En tiedä, saisiko sitä jollain vähennettyä. Tarvetta kyllä olisi. Tosin sen kanssa oppi elämään hyvin nopeasti.
sanoi:Muuten jäi mukavat fiilikset mutta aika paha oli täristämään tankoa etenkin tuossa kolmen-neljän tonnin kieppeillä, sormet puutui ikävästi. Onko ihan ominaisuus ja auttaako kahvapainot tai stongan vaihto?