s&s
New member
Missä jengi käyttää buluja pääkaupunkiseudulla huollossa? Mä käytin eräässä ennen konalassa sijainneessa putkassa ja jäi vähän epämääräinen kuva hommasta, kai huolto oli tehty mutta mitään muuta ei sitten tehtykään... Jättäessäni annoin ohjeen et huolto ja jos huomaavat jotain niin soittavat mulle ja kustannuksista riippuen tehdään tai jätetään tekemättä. Noh, huollosta hakiessa kerrottiin et etupään stefat vuotaa, jarrupalat loppu, ohjauksessa väljää jne ja totesivat ettei he kerkiä noita hoitamaan. JA sit oli vielä koeajettu ja ilmeisesti tehty stoppie vaikka tiesivät et stefat vuotaa eli etupää on löysä. Tuloksena etukate nappasi lokariin tehden kauniin jäljen ja maahantullessa oli rysähtänyt sen verran kovaa et satulan kiinnitysrauta lytistyi, satulan irrottaminen oli "vähän" hankalaa. Olin tässä välissä duunikeikalla ulkomailla enkä juurikaan ehtinyt pyörää ihmetellä ja huomasin vauriot vasta nyt, n. neljän viikon kuluttua huollosta joten lienee turha mennä enää rutkuttamaan eikä noille muutenkaan juuri mitään voisi tehdä.
Eli onko kokemuksia SGN:n huollosta tai suosituksia muista pääkaupunkiseudun huoltopaikoista? Ainakin tiedän minne enää en pyörää vie.
Eli onko kokemuksia SGN:n huollosta tai suosituksia muista pääkaupunkiseudun huoltopaikoista? Ainakin tiedän minne enää en pyörää vie.