• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bulunnahkaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

s&s

New member
Jos jotakuta innostaa sukupuutoon kuolevan lajin eli bulun nahka, niin kannattaa tsekata uk:n ebay... Stratstonet myyvät nahkatakkeja £99 ja ainakin viime viikolla löytyi nahkabyysat hintaan £79 (ovh £378.29). Jotenkin oli sit sisäinen pakko kerätä pois kuleksimasta, vaikka ei noi kisabyysat koskaan oikein ole mua sytyttäneet. Listingeissä koot ovat aika isoja, mut itse sain pienemmät pöksyt kysäisemällä. 3 päivän kuriirilla postikulut olivat £50 mutta mielestäni sain "halavalla" kuitenniin.

Nyt pitää pentele ostaa sit uudet ajokengätkin, nämä tosiaan on mun ekat racing-malliset ajohousut, aiemmin on bootcutti rulettanut.

Minkä kokoiselle tuo 48 takki mahtaa sopia?Mitään hajua?Vähän houkuttelee.
Nahka farkut sain tilattua,ilmeisesti.

edit:selvisi koko.Sama kuin usa eli ihan helv...n iso.

Minkä kokoiselle tuo 48 takki mahtaa sopia?Mitään hajua?Vähän houkuttelee.
Nahka farkut sain tilattua,ilmeisesti.
Jenkkikoko takeissa menee yleensä rinnanympäryksen mukaan, eli mittanauha kouraan. Koko on rinnanympärys kainaloiden alta tuumina... Esim. mä olen 184cm/90kg, mulla US koko on 44 (tai 44 long joillakin valmistajilla) = 52/54 euroopassa = L.

Tässä vielä vähän osviittaa: http://www.buell.com/en_us....ID=4277

Ennen tilaamista kannattaa vielä kysäistä onko ilmoitettu koko US vai eurooppalainen.

Onko kukaan mahtanut selvittää oliko koot usa vai eur?
Lukase tuo xlh:n viesti vielä kertaalleen...
oho prkl
wink.gif

Back