• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bussen rempparompuista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jokkebusa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jokkebusa

New member
sen verran että jos joku on vielä ilman, niin mulla on niitä vielä pari valmiiksi "tilattuna" . sit jatkossa vois tietty aatella jotta tilaatte niitä osoitteeltaan lähimmältä busaveljeltä jolla toi jo on, ja jolta tuo "tilaus" käypi sujuvasti...
tounge.gif

ja tokihan minäkin lisää tilaan jos niikseen on ettei sillä, mut kohtahan tossa aletaan ajeleen ristiin rastiin ympär suomennientä ilman minkään näköistä järkevämpää syytä, niin tosshan on yks ku hakee rompun siltä veljeltä joka pisimmällä asuu...
biggrin.gif

voi hitto mikä uutinen toi aamuinen.....tuli kyllä niin saakelin paha mieli noitten puolesta jotka osuivat kohdille sen elämänsä viimeisen päivän kanssa.

kynttila.gif

omg.gif
omg.gif
Mitämissämilloin?
Rempparomppu? Mullei ainakaan ole semmosta... Jos semmosia sitte nurkista löytyy ylimääräsiä, niin tänne mulle yks oitis. Mitähän tuo kustantaa...?
blush.gif

Kalliiks tulee.. Miekin tilasin aikonaan sen rompun jokelta.. Jokke tietty reiluna miehenä sanoi että eihän se maksa mittään. Mutta ootas ku aikaa meni niin alko korkoa kertymään
wink.gif
Sitten alettiin tivata että kyllä oikeastaan munkki kahvit nunna seurassa. Mitähän seuraavaksi. Varmaan pittää tilata isolohkosarja jokelle usasta ja taakse vielä sellanen takahaarukka että sillähän kyntäs koko pellon. Tää oli vaan tällenen varoituksen sana. Se toi jokke osaa olla ovela
bawling.gif

hittolaine sie senkii pusakimmokke, sehä pilllaat miu hyvät affäärit tykkänään ja het alkuusa....
veryangry.gif

biggrin.gif

toi rempparomppu on ciidii jossa on ohjeita bussen korjaamokäsittelystä ihan suitsan orggiisasussa. ihan 2003 toi ei yllä, mut eihän tossa kovin kummoisista muutoksista oo kyse 2003 malliin verraten. tuuppaan postiin niille kahelle selväjärkiselle jotka vastas ekana. redhadille en lähetä jumankauta kun huonosti rakennetun kirjepommin, sitäpaljon kaista busaukuli.....  
kaboom.gif
.....  ..  
biggrin.gif

jaa niin ne kustannukset. kunhan sitten muistatte olla busanismin arvoisia busisteja tuolla ihan pihalla ja muuallakin, niin se kyllä piisaa kostoksi....nohh...jos te nyt välttämättä haluutte siitä jotain maksaa, niin koskematon nunna....
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Jaaha, tulikohan nunnaluostarin reissu... Jos te arvoisat busaveljet voitte auttaa, niin missähän on niitä luostareita?
eek.gif

Oulun seudulla asuvat romppua haluavat känny pystyyn ja mailia mulle, minäkin niitä voin poltella!
062802jumpie_prv.gif

Mulle kelpais romppu kans
062802jumpie_prv.gif
...
Asustelen Turussa, mutta, jos joku vain viitsii nähdä vaivaa, että polttelis kotioloissa vähäsen, niin maksan kyllä vaivan näöstä.
talktohand.gif

Oisko se Heinäveden keikka jos näitä luostareita pitää ruveta kiertään.....vai missäse Valamo olikaan.....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Okay, Heinävedelle siis, missäs se sit on... Kartta... Oliskohan siellä niitä koskemattomia nunnia....
cool.gif

Polta mulle rompelo!! olen sen verran perusukko, että katselen aina joka laitteen vilosohvian läpi tarkoin!!!

nakkaa viestillä, kun olisi valamis... tulen tiistaina käymään tervakirkolla....

bowdown.gif

siis kujo ja kaapo saavat multa romput jos oikeen ymmärsin.
ja jarimi tyydyttää teepussin tiedonjanon moponsa sisäelimistöstä taholtaan, hienoa...
buttrock.gif
...

mie nakkaan ne mun kiekot maanantaina postiin, ellen juo tuota jeegerilekkeriä ihan tyhjäksi tänään, ja lähde aseveli-iltaan niinkuin oli tarkoitus. niinisalon tykkipatteri 6 sen tykkimiehet palvelusvuodelta 71 nääs kokkoontuu tänään tuolla anttoonissa.... joten, ans kattoo ny muistanks mää ennää mittään näist luppauksist huamen tai maanantain sit kummiskaa...
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ghostface.gif

Tyyt!! Myö vietämmä "varpajaisia" Tase1:n kanssa ..
033102beer_1_prv.gif

Jep, eli mä polttelen TBussille tuon rompun. Mulla on työreissu ens viikolla, maanantai - torstai että mä sanon tuolle Tase1:lle että pistää sulle viestiä siitä rompusta jotta saat sen käsiisi!
cool.gif

Etköhän siekii sen saa,kun noi 'etelän miehet' hoksaa sun viestin.....
biggrin.gif
biggrin.gif

*krooh.... snork, Mthäh!?!*
Rempparomppua huudellaan etelästä? Jaribusa, myö voin käräyttää kopionkopionkop.. noniin siis sulle oman tuosta, kun kerran täällä pk-seudulla vissiin molemmat vaikutetaan...

Oulun seudulla asuvat romppua haluavat känny pystyyn ja mailia mulle, minäkin niitä voin poltella!  
062802jumpie_prv.gif

buttrock.gif
Känny pystyssä vasta nyt, kun ei ollut tilaisuutta lukea foorumia aiemmin...syntyneet kulut maksan mielelläni
smile_org.gif

Tv. Tapsa 0400 587445
Juu täältä pesee ja linkoaa...
smile_org.gif

Mulla on tosiaan työreissulle lähtö tänään, keskiviikkona takasin eli jos jaksat loppuviikkoon odotella niin kyllä onnistuu. Kulut on samat kuin Jokkebusallakin eli jos jostain sen nunnan saat hommattua, muut ei käy...
wink.gif

ps. olitko muuten sinä joka perjantaina tykitti pohjantiellä kohti pohjoista? Musta/harmaa busa nimittäin tuli vastaan kun kärryllä oltiin mun busaa hakemassa...

062802jumpie_prv.gif

buttrock.gif
Känny pystyssä vasta nyt, kun ei ollut tilaisuutta lukea foorumia aiemmin...syntyneet kulut maksan mielelläni
smile_org.gif

Tv. Tapsa 0400 587445
Juu täältä pesee ja linkoaa...
smile_org.gif

Mulla on tosiaan työreissulle lähtö tänään, keskiviikkona takasin eli jos jaksat loppuviikkoon odotella niin kyllä onnistuu. Kulut on samat kuin Jokkebusallakin eli jos jostain sen nunnan saat hommattua, muut ei käy...  
wink.gif

ps. olitko muuten sinä joka perjantaina tykitti pohjantiellä kohti pohjoista? Musta/harmaa busa nimittäin tuli vastaan kun kärryllä oltiin mun busaa hakemassa...
En se ollut mää...valittavasti oon sen verran vielä kylymänarka ja sitäpaitsi pihakin on vielä umpijäässä, ettei sinne busaa voi viedä kuin ruuvaamalla apurattaat kylekeen...levätköönsä busse vielä lämpöisessä tallissa...

Perjantain minäkin olen työreisusa, mutta eipä tuolla rompulla mikkään hengenhätä ookkaan.

Tv. Tapsa

Back