• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bussikuski on ystävä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CBF600S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CBF600S

New member
Kävipä hauska tapaus eilen töistä lähtiessäni:

Ajoin punaisiin valoihin oikealle tyhjälle kaistalle ja vasemmalla puolella oli bussi... Kun pysähdyin bussin vierelle niin kuski avasi etuovet, vilkaisin kuskia ja näytti nauttivan pyöräni äänistä... Hetken päästä kuski alkoi jututtamaan ja kyseli pyörän vuosimallia. No visiiri auki ja siinä jutusteltiin punaisissa valoissa niitä näitä pyörästä ja ominaisuuksista. Valot vaihtui ja kuski toivotti turvallista matkaa ja kehotti ajamaan varovasti kun on liukasta...

Tuli ihan helvetin hyvä fiilis vaikka sateessa joutukin kotiin ajelemaan...
smile_org.gif

Jopa suomalaisista löytyy onneksi mukavia poikkeuksia!!
biggrin.gif
Aina ei "naapurikateus" iske....
tounge.gif

...ja harvinainen bussikuski
smile_org.gif

Yleensähän bussikuskit vaan kiristelee hampaitaan, kiroilee kiireitä ja aikataulusta myöhästymisiä..

mulle kävin hesan keskustassa kerran samoin. Bussikuski huuteli ikkunastaan, että olinko edellisenä päivänä (tiistaina) ollut Pyynikillä, hän oli nähnyt pyöräni siellä! Kehui romuenkelin ääniä  
biggrin.gif

edit: Pyynikki...Tampereella siis...

Onhan sitä motoristeja lähes joka ammattiryhmässä, niin miksei bussikuskeissakin?

Onhan sitä motoristeja lähes joka ammattiryhmässä, niin miksei bussikuskeissakin?
Näino. Tunnen ainakin kaksi pelkästään kotikaupungista, muualtakin löytyy varmuudella jokunen. Raskaamman liikenteen kuskien joukosta löytyy useita vapaa-aikana kahdella pyörällä rentoutuvia.
Kyllä noita myönteiseen sävyyn jutustelijoita tulee toisinaan vastaan yllättävissäkin paikoissa, ja monesti ulkoinäkö saattaa pettää pahemman kerran... tulee mieleen jokunen hupaisa esimerkki, missä itse on tullut älliköidyksi.
wink.gif

Tuli tuosta raskaasta liikenteestä mieleen...

Pari viikko sitten ajelin rekan perässä ja kun hivuttauduin lähemmäs luki takaosassa pienellä tekstillä jotakin tällaista: "Toivoisin että minäkin ajaisin moottoripyörällä"

Entäs seuraavanlaiset sloganit:
Etkös sinäkin ajaisi mielummin moottoripyörällä? tai
Olen motoristi vangittuna autoon! tai
Mitä jonotat? Vaihda prätkään!
biggrin.gif

Tais olla dösäkuski pienessä laitamyötäsessä, ku ihan juttelemaan rupes... Kortti vaan pois tollasilta rattijuopoilta.

wink.gif

Itse rupattelin tossa viikonloppuna liikennevaloissa polkupyöräilijän kanssa tovin, ei valojen tunnistin rekisteröiny meitä. Siinähän se aika kivasti meni autoa taakse odotellessa että valot vaihtuisi.
Kyseiset liikennevalot jättävät usein huomaamatta MP:n.

Back