Busters-motocycle accessories

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earache
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Earache

New member
elikäs tällainen firma www.busters-accessories.co.uk,sähköpostiin vastasivat kyllä nopeesti mutta "suppeasti" olen hankkimassa mun -95 bladeen putkea ja tuolla tuntuisi olevan hyviä tarjouksia merkki pöntöistä. eilen pistin tilaukseen Leovincen sbk oval carbon putken,hintaa sillä oli 125£ eli 180 eur.ei paha hinta carbon putkesta stormilla vastaava 492 eur! posteineen PITÄISI tulla maksamaan n.220 eur,joka olisi edullista
smile_org.gif
Kysymys kuuluu että onko kellään tietoa firmasta? tuleeko tavarat niinkun pitää? toimitus aikataulut?
Toinen kysymys liityy tohon Leovinceen josta mulla ei ole kun kuulo havaintoja,äänet tuntuisivat olevan hyvät ja melko persoonalliset (ainakin 1200 banditissa). eikös ton pitäisi olla laatumerkki?
no jään tässä odottelemaan tavaraa ja vastauksia! kiittää
bowdown.gif

Ihan fiksulta liikkeeltä näytti, ja jos Leovinceä hyllystä löytyy niin pitäisi se viikossa sieltä tulla.
Leovincessa on ihan mukavat äänet, matalat murinat, joissain olen nähnyt irroitettavat huilut jolloin ääni tietty kovenee, tarvittaessa.
Hyvä merkki se on.

Olet siis varmaan sieltä joskus jotain tilannu? joo toi leon hinta on kyllä todella kohdallaan,jos vaan nyt sattuisi heillä hyllyssä olemaan
smile_org.gif

Jes,nyt sitten leovincen SBK oval carbon putki matkalla suomeen,ja hintaa tuli tosiaan rahteineen 220 eur.! :jippikaijee:stormilla vastaava 492 eur. tilasin perjantaina ja viikonlopun aikana tuli 5 kpl sähköposteja jossa varmistettiin pyörän malli, ikä ja putkimalli rod vai race. sanoisin että asiallista verrattuna joihinkin sakalaisiin firmoihin joidenka sposteja olen odottanut nyt 2-vko eikä mitään kuulu..
no putki ei ole vielä kotona mutta tähänasti toiminta ollut erit.asiallista
smile_org.gif
kirjoitan sitten että oliko tavara myös asiallista..

PS: Jos haluaa leovincen putken halvalla nyt kannattaa buster-accessories:ilta tilata,siellä on varaston tyhjennys ja hinnat KERRANKIN sen mukaiset!!

Ei näköjään, kun oottelee vielä...
wink.gif

Mie tilasin sieltä etujarrulevyt, mut NE tuli noin kahdessa ja puolessa viikossa.

En suosittele tilaamaan bustereilta ainakaan visalla mitään. Olivatten ilmeisesti vuotaneet mun visan numeron jonnekkin, mistä johtuen tuli 400€ ylimääräistä laskua luottokunnalta. Asia saadaan korjattua, mutta onpahan v***umainen luuri- ja lappurumba. Perkele!

Itse rohkenin panna kyseiseen kioskiin tilauksen sisälle.
Hinnat näytti sen verran houkuttelevilta että pakkohan se oli.
Paketissa pitäs tulla sliparia, kypärää, kenkää, tiivistetä jne...
Heti tuli tilausvahvistus sähköpostiin ja tilauksen yhteydessä esittämiini kysymyksiin myöskin vastaus, joten tähän mennessä homma on toiminut ihan mallikkaasti.
Nyt vaan odotellaan pakettia. Viikon verran kertoivat paketin viipyvän matkalla ja rahti ~30€ iiiiiisolle paketille.
062802moto_prv.gif

Itse rohkenin panna kyseiseen kioskiin tilauksen sisälle.
Hinnat näytti sen verran houkuttelevilta että pakkohan se oli.
Paketissa pitäs tulla sliparia, kypärää, kenkää, tiivistetä jne...
Heti tuli tilausvahvistus sähköpostiin ja tilauksen yhteydessä esittämiini kysymyksiin myöskin vastaus, joten tähän mennessä homma on toiminut ihan mallikkaasti.
Nyt vaan odotellaan pakettia. Viikon verran kertoivat paketin viipyvän matkalla ja rahti ~30€ iiiiiisolle paketille.
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
PAKETTI TULI EILEN !  
062802jumpie_prv.gif

Pienten "epäselvyyksien" jälkeen paketti pimpahti eilen ovelle.
Toimitusajaksi lupasivat 2 vkoa tilauksesta, mutta tilaamiani tulppia ei ollutkaan enää saatavilla, ja olivat huolimattomuutaan jättäneet paketin silti hyllyynsä odottelemaan. Sähköpostilla lätkäisin kyselyn kioskiin, kun pakettia ei alkanut kuulua ja ilmoittivat anteeksipyyntöjen kera paketin lähtevän välittömästi minulle.
Paketti tuli 48h:n pakettina ( 2 vrk:ta matkalla ) ja paketin rahti ~40€.

Todettakoon vielä, että tavara ei ollut ihan sitä mitä olin tilannut, mutta tällä kertaa positiivisessa mielessä.
Teräksisten sliparien tilalle sain hiilikuituiset ( minulle se kyllä sopii.).  
062802jumpie_prv.gif

Ja tilaamani karvalakkimallinen varashälytin oli vaihtunut "deluxe-malliin" hinnan pysyessä kuitenkin karvalakkimallisena.

Taianpa tilailla samasta kioskista uudemmankin kerran.  
buttrock.gif

"pienten" epäselvyyksien.
Kaks kertaa oon tuolta kamaa tilannu ja ikinä en enää tilaa.
Jos webilomakkeella tehdään tilaus johon laitetaan nimi & osote - ja siitä ei saada niitäkään kirjotettua oikein pakettiin....
Aina saa olla prkle selvittelemässä missä paketti makailee.
Sähköposteihin vastaavat viidenellä kysymällä.
Että ei toi mesta oikein pisteitä meitsiltä kotia saa.

Jos webilomakkeella tehdään tilaus johon laitetaan nimi & osote - ja siitä ei saada niitäkään kirjotettua oikein pakettiin....
Aina saa olla prkle selvittelemässä missä paketti makailee.
Sähköposteihin vastaavat viidenellä kysymällä.
Sulla on sitten varmaan liian vaikea nimi
biggrin.gif

Kerran olen itse tilannut, kaikki toimi oikein hyvin. Tilausta edeltäneisiin sähköposti-uteluihin vastasivat noin tunnissa, eli siis ihan heti.

Kyllä minäkin olen putiikkiin tyytyväinen.
Sähköposti pelasi hyvin molempiin suuntiin ja puhelimitse palvelu oli ystävällistä.  
thumbs-up.gif

Toimitusnopeus/hitauskaan ei näin talvisydämellä noussut ongelmaksi. Onhan tässä muutama kuukausi aikaa ruuvailla osia paikalleen..

Ja positiivisesti siis yllätti se, että tavara oli parempaa kuin tilasin. Toki tuossakin voisi olla huonokin puoli, jos tuotteen pitää olla juuri sitä mitä tilaa: värilliset katteen osat jne...
Toki hekin varmasti pitävät järjen kädessä, eivätkä toimita mitä sattuu.
Mutta minulle siis kelpaa mainiosti nuo hiilikuitupillit !  
062802jumpie_prv.gif

...ja paree varaspiippi...

Paketissa oli vielä jotain ylimääräistä, jota en ollut edes tilannut. Liekö halunneet pehmitellä allekirjoitanutta, koska paketti myöhästyi viikolla.

062802moto_prv.gif

Back