Earache
New member
elikäs tällainen firma www.busters-accessories.co.uk,sähköpostiin vastasivat kyllä nopeesti mutta "suppeasti" olen hankkimassa mun -95 bladeen putkea ja tuolla tuntuisi olevan hyviä tarjouksia merkki pöntöistä. eilen pistin tilaukseen Leovincen sbk oval carbon putken,hintaa sillä oli 125£ eli 180 eur.ei paha hinta carbon putkesta stormilla vastaava 492 eur! posteineen PITÄISI tulla maksamaan n.220 eur,joka olisi edullista
Kysymys kuuluu että onko kellään tietoa firmasta? tuleeko tavarat niinkun pitää? toimitus aikataulut?
Toinen kysymys liityy tohon Leovinceen josta mulla ei ole kun kuulo havaintoja,äänet tuntuisivat olevan hyvät ja melko persoonalliset (ainakin 1200 banditissa). eikös ton pitäisi olla laatumerkki?
no jään tässä odottelemaan tavaraa ja vastauksia! kiittää
Toinen kysymys liityy tohon Leovinceen josta mulla ei ole kun kuulo havaintoja,äänet tuntuisivat olevan hyvät ja melko persoonalliset (ainakin 1200 banditissa). eikös ton pitäisi olla laatumerkki?
no jään tässä odottelemaan tavaraa ja vastauksia! kiittää
stormilla vastaava 492 eur. tilasin perjantaina ja viikonlopun aikana tuli 5 kpl sähköposteja jossa varmistettiin pyörän malli, ikä ja putkimalli rod vai race. sanoisin että asiallista verrattuna joihinkin sakalaisiin firmoihin joidenka sposteja olen odottanut nyt 2-vko eikä mitään kuulu..