C1 ZZR 1100 huoltoa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wesipyssy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Wesipyssy

New member
Joo, elikkä tuli tuohon kikottimeen se vika, että kakkosella nykii joskus kiihdyttäessä ja sitten jos moottorijarruttaa kakkosella isoilta kierroksilta niin hyppää joskus vapaalle..

Muistelenko oikein että tuohon nyt sitten kannattaisi laittaa ne D-mallin kakkosen rattaat 2kpl ja sitten samalla uusia se 6-vaihteen vetoakselin hammasratas??
Samaan syssyyn aattelin vaihtaa myös sen kakkosen siirtäjän.

Tarviikohan tuohon sitten muuta, onko kohtalotovereilla minkälaisia kokemuksia operaatiosta?

Kone on jo halkaistuna pöydällä, silmämääräisesti tarkasteltuna juurikin tuon kakkosen vetoakselilla olevan rattaan tapit on pyöristyny.

Ihmeen pitkään on kyllä kestänyt nuo kun tuolla on ajettu jo 160 tkm ja alakertaa ei aikaisemmin rempattu.
 
näin justiin. tää on kylläkin mutua, koska en ole koskaan avannut zetorin konetta. mun koneella on ajettu vähintään 170 000 km ilman tiedossa olevia vaihteisto- tai muitakaan -ongelmia. kakosen rattaide kulumisesta olen vain lukenut ja kuullut tietävämmiltä. sama kai koskenee kutosen hammaspyöriä.
 
Joo, sen kakkosen tapit pyöristää sen kutosen kans vaihtokuntoon, emmä taida vaihtaa siihen kuin sen vetoakselin kutosen rattaan ja tietenkin ne 2 muuta...
 
Back
Ylös