Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on Yammun puikoissa semmonen mies, että näyttää Ducatille närhen munathttp://motogp.tiscali.com/en/motogp/index.htm
ALKAIS KAUSI JO!!!
Tulee meinaan jännitettävää! GO DUCATI GO!!!![]()
GyläNyt on Yammun puikoissa semmonen mies, että näyttää Ducatille närhen munathttp://motogp.tiscali.com/en/motogp/index.htm
ALKAIS KAUSI JO!!!
Tulee meinaan jännitettävää! GO DUCATI GO!!!![]()
![]()
Aijaa, täytyy varmaan lukea niitä kuninkuusluokan tuloksia tarkemmin......DUCATIN MENESTYS HEIKONLAISTA MOTOGP:ssä! Eka kausi ja eka voitto....eka paalu ja miljoona muuta loistavaa suoritusta. Kaikki tämä sillä välin kun Kawa leikki kuurupiiloa ruudukon loppupäässä yhdessä Suzukin kanssa.....Yamahan M1 ei taas millään standardilla ollut Ducatin veroinen. Ainoa mopo joka oli Ducatia parempi, eikä sekään aina oli jo legenda RCV! .....ja näistäkin usein vain se yksi hassun niminen tyyppi oli yleensä edellä.
Kotimaasta en tiedä.....katsoppa miten WSB:ssä tai BSB:ssä .....ucati määrää pitkälti tahdin!
Sinähän olet nimimerkki "walentinon" kanssa samanlainen hurjapää kun sohaisit suoraan Ducati- ja Kawa- ampiaispesiin. Kun olen saanut lunta tupaan molemmista leireistä kerron, että Ducati-kuskeille ei saa arvostella Italian ihmeiden laatua kuten eräs nimimerkki, joka on laittanut tunnuslauseekseen "Suomessa sokeat kokoavat pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä". Se on leikkiä hengellä.Ne muutamat kisat, kun satuin näkemään, siellä oli aina se Rossi Hondallaan ajamassa muilta karkuun perässään Gibernay ( tai joku sellainen ), Biaggi tai Hayden ( kaikki kaiketi Hondalla ). Ducatin menestys tuli ilmeisesti alkukaudella, jota en seurannut kovinkaan paljon. Nämä muut japanilaismerkithän tosiaan ajelevat siellä häntäpään valvojina, merkillistä kun ajattelee niiden vakiopyörien tasoa. Kai tämä kilpailuhomma vaatii jotain erityistä osaamista ja vissiin ainakin rahaa muutaman salkullisen...![]()
Täältähän palstalta sai ihan asiallisen vastaanoton hieman tyhmäänkin kysymykseen; tämä onkin ORG:n paras puoli. Tottakai sanavalinnat voivat olla hieman "fanaattisia", se meille kaikille suotakoon. Koetan aina välillä kommentoida itselleni vieraita asioita ymmärtääkseni motoristiveljieni ja -siskojeni ajatuksia paremmin, tarkoitukseni ei ole provosoida ketään tai mitään...Sinähän olet nimimerkki "walentinon" kanssa samanlainen hurjapää kun sohaisit suoraan Ducati- ja Kawa- ampiaispesiin. Kun olen saanut lunta tupaan molemmista leireistä kerron, että Ducati-kuskeille ei saa arvostella Italian ihmeiden laatua kuten eräs nimimerkki, joka on laittanut tunnuslauseekseen "Suomessa sokeat kokoavat pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä". Se on leikkiä hengellä.Ne muutamat kisat, kun satuin näkemään, siellä oli aina se Rossi Hondallaan ajamassa muilta karkuun perässään Gibernay ( tai joku sellainen ), Biaggi tai Hayden ( kaikki kaiketi Hondalla ). Ducatin menestys tuli ilmeisesti alkukaudella, jota en seurannut kovinkaan paljon. Nämä muut japanilaismerkithän tosiaan ajelevat siellä häntäpään valvojina, merkillistä kun ajattelee niiden vakiopyörien tasoa. Kai tämä kilpailuhomma vaatii jotain erityistä osaamista ja vissiin ainakin rahaa muutaman salkullisen...
Ducati- kuskeille on kohteliaasti muistutettava Ducatin menestyksestä MotoGP- ja WSB-sarjoissa. Kawasaki- kuskeille taas ei saa kirjoittaa mitään pyörän huonosta RR-menestyksestä; muuten tulee noutaja.
Hondasta ei saa edellä mainituille todeta mitään, sillä näkevät muuten (Isoa) punaista. Että semmosia...![]()
![]()
Älähän nyt Bomber. Olet sinä saanut todeta ihan kaiken sanomasi. Vaikka vastauksissa olisikin annos merkkiuskollisten lasien takaa paistavaa puolustusta, niin eikös siinä debatissa sitä juuri kaivatakin. Siten kaikki menee kaavan mukaan ja lukijoilla on lystiä. Eihän meillä olisi muuten koko aihetta.Kun olen saanut lunta tupaan molemmista leireistä kerron, että Ducati-kuskeille ei saa arvostella Italian ihmeiden laatua kuten eräs nimimerkki, joka on laittanut tunnuslauseekseen "Suomessa sokeat kokoavat pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä". Se on leikkiä hengellä.Ducati- kuskeille on kohteliaasti muistutettava Ducatin menestyksestä MotoGP- ja WSB-sarjoissa. Kawasaki- kuskeille taas ei saa kirjoittaa mitään pyörän huonosta RR-menestyksestä; muuten tulee noutaja.
Hondasta ei saa edellä mainituille todeta mitään, sillä näkevät muuten (Isoa) punaista. Että semmosia...![]()
![]()
Hyvä kommentti! "Vika" on minussa kun en osaa/halua suhtautua tunnepohjaisesti asioihin, vaan painotan näitä hinta/laatusuhteita yms. En myöskään ymmärrä, että jotain jalkapallo- tai jääkiekkojoukkuetta kannatetaan intohimoisesti, koska se on mielestäni vain liiketoimintaa, jossa pyritään saamaan investoinneille mahdollisimman hyvä tuotto. Varsinainen urheiluhan jäi varmaankin sinne 1960-luvulle. Itse asiassa minulle ei silläkään ole niin merkitystä, mikä merkki pärjää noissa RR-kapinoissa, mutta tasaväkistä kisaa on aina mukava katsella. Onhan prätkäpuolella ratapeli paljon lähempänä tuotantopyörää kuin autoissa. Formula 1 haukotuttaa minua enkä katso sitä.Älähän nyt Bomber. Olet sinä saanut todeta ihan kaiken sanomasi. Vaikka vastauksissa olisikin annos merkkiuskollisten lasien takaa paistavaa puolustusta, niin eikös siinä debatissa sitä juuri kaivatakin. Siten kaikki menee kaavan mukaan ja lukijoilla on lystiä. Eihän meillä olisi muuten koko aihetta.
On varmaan käynyt jo selväksi, että tuo "suuri punainen" on maineensa väärtti hiukan eri argumenteilla, kuin Ducati. Vähän kuin väittäisin, että joku on tyhmä kun ei tykkää samanlaisesta naisesta kuin vaikkapa minä. Aina siitä kinaa saa aikaiseksi.![]()
Ai pentele, sammutinko taas palavaa ampiaispesää![]()
Katotaan vain WSBK:ssa ensi kaudella kuka heiluttaa tahtipuikkoa... Sääntömuutosten myötä on rivi-1000:silla vähän paremmat saumat. Oma veikkaus on Ten Kate Honda, kuljettajanaan Chris Vermeulen. Jos vain Chris pääsee sinuiksi uuden pyörän ja luokan kanssa, kaverissa on potentiaalia!Kotimaasta en tiedä.....katsoppa miten WSB:ssä tai BSB:ssä .....ucati määrää pitkälti tahdin!
No eipä siihen MM:n voittamiseen ole SS600-luokassa tehdasta tarvittu ennenkään. Ten Kate ei ole tehdastalli ja silti sen Hondilla on voitettu MM:t viime vuosina!SS600 -luokassa maailmalla on Ducati ollut jo pitkään pois kuvioista (tehtaan tasolla), mutta nyt tulevalle kaudelle tulee uusi 749RS kisaan mukaan. Jännä nähdä miten niiden käy.
Onhan prätkäpuolella ratapeli paljon lähempänä tuotantopyörää kuin autoissa.
Honda on pärjännyt RR:ssä kun se on alallaan maailman suurin ja koska sillä on vuosikymmenten kokemus hommasta. Ei se sen kummempaa ole.
Ducati satsaa tosissaan MotoGP:hen, koska katsovat menestyksen siellä tuovan ostajia "siviilipyörilleen". Vielä kun saisivat hinnat alennetuksia Aprilian tasolle, silloin varmaan ostajia löytyisi Suomestakin enemmän.
No uskallan väittää että kyllä siitä saa, mutta se oikeasti vaatii rahaa ja työtä. Ducatihan ei ole ollut pitkään aikaan MM:ssä mukana.No eipä siihen MM:n voittamiseen ole SS600-luokassa tehdasta tarvittu ennenkään. Ten Kate ei ole tehdastalli ja silti sen Hondilla on voitettu MM:t viime vuosina!
Ducatista vaan ei oo WSS-kilpuriksi, eikä sen paremmin kansallisiin 600-luokkiinkaan: siitä ei saa ollenkaan sellaista, että sillä pärjäis maailmalla ja kotimaahan siitä on liian kallista tehdä sellaista että pärjäis edes täällä.
Tomi
(Honda-lasit päässä...)
No viimeksi Ducati oli mukana vuonna 2002, joten yksi välivuosi ei ole pitkä aika. Ei ollut tehdastallilla tuolloinkaan, mutta eipä ole Ten Katekaan tehdastalli. Ja CBR600 F4i:tä nyt ei ole hyvänä ratapyöränä pidetty koskaan, silti sillä on MM voitettu.No uskallan väittää että kyllä siitä saa, mutta se oikeasti vaatii rahaa ja työtä. Ducatihan ei ole ollut pitkään aikaan MM:ssä mukana.
Mitenkäs muuten on, kuinka usein on Yamahalla voitettu MM:t?
Kotimaahan siitä saa varmasti menevän laitteen! Suomen radat on sellaisia luonteeltaan että huipputeho ei ratkaise kuin Räyskälässä, ajettavuus on se mikä rokkaa! Ja uskallatkos väittää että jos Pennan Samille lyödään 749RS alle niin hän ei poimi sillä laitteella SM -kultaa?
"Erilaisuus on kivaa!"![]()
Kannattaa ottaa faktat faktoina silloin kun niistä puhutaan.Onhan prätkäpuolella ratapeli paljon lähempänä tuotantopyörää kuin autoissa.
Honda on pärjännyt RR:ssä kun se on alallaan maailman suurin ja koska sillä on vuosikymmenten kokemus hommasta. Ei se sen kummempaa ole.
Ducati satsaa tosissaan MotoGP:hen, koska katsovat menestyksen siellä tuovan ostajia "siviilipyörilleen". Vielä kun saisivat hinnat alennetuksia Aprilian tasolle, silloin varmaan ostajia löytyisi Suomestakin enemmän.![]()
![]()
![]()
Salli mun nauraa! Ai että esim. MotoGP -luokan laitteet on lähempänä siviilimopoja kuin esim. Williams BMW:tä? Jos väität pelkästään ulkoisia olemuksia niin olet heikoilla! ...
Ja sitten ne herneet nenusta ja korvista pois! Kiitos!![]()