Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumma kyllä moneen muuhun merkkiin/laitteeseen saa pelkän anturin ja säätökin on suht helppoa.
Säädinhän on periaatteessa potentiometri jonka vastus muuttuu kun kaasuläppäakseli kääntyy, monissa diagnostiikka ohjeissa/merkkikohtaisissa diag. ohjelmissa ko säädin todetaan ehjäksi tai vialliseksi vastusta tai ulostulojännitettä mittaamalla, tämä kertoo helposti jos säätöalueessa on kuolleita kohtia tai yhteys on poikki, samoin oikea asetus haetaan kohdalleen näin.
TPS tai sitten akkun liittimet löysällä (joo, korjautui omasta kun kiristi.... uskoo ken haluaa)
M
Jos vaihtoehtona on tässä tai muussa projektissa huollon puolesta ainoastaan ostaa koko läppärunko uusiksi, kannattaa selvittää löytyykö korvaavaa TPS-anturia mallia moderni muulta pyörävalmistajalta (lopulta ei liene montaa OEM-valmistajaa jotka näitä tekevät) tai esim. autopuolelta. Voi olla, että pienen adapterin joutuu teettämään, mutta halpa hinta siitä, että TPS-huolet ovat lopullisesti poissa.
Selvitys jatkuu.Löysin ebaysta täsmälleen saman näköisen anturin. On vaan civicistä eli siis autosta. Tuskinpa honda on käyttänyt erilaisia antureita autoissa ja mopoissa. Niin ja se hinta: 116€![]()
Juu, ilmoittelen kun saan sen.ilmottele alkoko toimiin civikin tps:llä?
Juu, ilmoittelen kun saan sen.