Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vaihtamassa pyörää, ja iso naku olisi kiikarissa, mutten osaa päättä noista kahdesta? Olisiko jollain kokemus peräisiä vinkkejä kumpaan suuntaan kannattaa kallistua? Elikkäs hyviä ja huonoja puolia. Yamahan vastaavasta XJRstä on vähän tuntumaa. Kiitos
GSX:ssä täysin säädettävä jousitus ja motti vääntää niin ettei oikeastaan tarvitsisi kuin kaksi vaihdetta. Huonoja puolia, ohjausgeometria sellainen että etupumput syytä pitää suht kireällä että on vakaa. Kyllä sen saa. Runko on mallia kehto eli ei sillä varsinaisesti radalla pärjää, minulta tosin loppui kantti ennen kuin pyörästä ominaisuudet. Vakio takapumppujen säätö menee usein rikki. 22L tankki ja noin 400km tankkausväli. Toimi minulla kuin kello. Niin, takarengastahan se pakkasi syömään...Puolenkymmentä ajokautta gsx:llä, en keksi mitään huonoa sanottavaa ao. härvelistä. Normiajeluun sopii sellaisenaan, riskimpiruhoiset kuskit taisivat kaivata tiukempaa etupäätä, jotkut leveämpää tankoa.
Hinta/laatusuhde erittäin hyvin kohdillaan imho.
Onko Hondan 5-vaihteinen laatikko riittävä?
Ei ole. Koska moottori on vain 1,3-litrainen ja alavääntö puuttuu, niin tarvittaisiin vähintään 15 vaihdetta![]()

Mm Veli Go-Za voisi kertoa "Honrasta". (CB 1300).
Olen vaihtamassa pyörää, ja iso naku olisi kiikarissa, mutten osaa päättä noista kahdesta? Olisiko jollain kokemus peräisiä vinkkejä kumpaan suuntaan kannattaa kallistua? Elikkäs hyviä ja huonoja puolia. Yamahan vastaavasta XJRstä on vähän tuntumaa. Kiitos
Kawazingolta löytyy myös ZRX1200 nakuna sekä S ja R mallina. 5 vaihdetta, mutta ehkä hieman sporttisempi? Koeistu se myös. Kiva mopo.
No tuskin noilla messuilla saat tähän kysymykseen vastausta ellei satu olemaan molempia pyöriä myynnissä "käytettyjen" osastolla...
.
.
.
, ihan hyvä peli jos pystyy elämään parin "luonnevian" kanssa.
.