Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyyppivioista en tiedä. Muistaakseni pieni erä aivan ensimmäisiä 2003-vuotisia kutsuttiin pajalle kehnon johtosarjan vuoksi. Tuskinpa noista silti yhtään Suomeen ehti?Onkos tossa pyörässä mitään tyyppivikoja tai jotain muuta mitä pitäis tietää?Oon tässä harkinnu jos tuollaisen hommais Kawan tilalle. Kertokaahan kokemuksia.![]()
![]()
Kannattaa käyttää kompaktimpaa 0,33l pakkausta, niin täyttöaste on vieläkin tehokkaampipenkin alle mahtuu helposti 6 isoa tölkkiä janojuomaa![]()
Oliko sieltä mittariston napista pudonnut sellainen pieni valkoinen palikka? Mulla on nimittäin nyt tippunut 600rr:stä molemmat napit vuorotellen ja yritän jälkimmäistä saada vielä takuuseen vaikka takuuaika on mennyt jo umpeen.toisessa uusittu mittaristoon nappi, toisessa ei mitään.
Koeajoreportaasit nettimotolta ja motopalstalta.Kertokaas kokemuksia minkälainen pyörä on ajossa? Itsellä oli joskus CB900 boldor ja aina jäänyt mieleen, että joku vastaava jättinaku pitäs saada.
Joo huomattu on monessa muussakin asiassa, ettet juuri ymmärrä oman navan ulkopuolisia asioita.Toisaalta CBF1000- mallin tarkoitus on minulle jäänyt täydeksi mysteeriksi.
Sen verran vähän taitaa olla cb-kuskeja eetterissä, että en viitsi uutta topikkia aloittaa.
Elippä, kevään kestosuosikkikysymys lyhyesti ja ytimekkäästi: mitkä renkaat alle? Ensiasennusrinkula, dunlopin 220, meni naulaan, tilalle tuli saman firman 208, joka onkin toiminut mielestäni kohtuullisen mukavasti. Mitä nyt kuluu melkoista vauhtia, mutta minkäs teet. Nyt voisi sitten testata jotain muuta.
Ajot on sitä perinteistä huvia ja reissua, ei mitään äärikaahotusta. Mielessä on käynyt paljon esim paljon kehuttu Diablo. Onkohan kenelläkään noista kokemuksia ko. fillarissa? Tai ehkäpä reissumpi vaihtoehto, strada tai z6?
Oliko sieltä mittariston napista pudonnut sellainen pieni valkoinen palikka? Mulla on nimittäin nyt tippunut 600rr:stä molemmat napit vuorotellen ja yritän jälkimmäistä saada vielä takuuseen vaikka takuuaika on mennyt jo umpeen.toisessa uusittu mittaristoon nappi, toisessa ei mitään.
Ainakaan oma naku ei resonoi ja tuskin katetunkaan kuuluisi.Tulipa hankittua CB 1300 SA ns.(tuppervaare malli), ihan mukava peli, mutta kysyisin semmosta CB:n omistajilta että esintyykö teidän pyörissä resonanssia siinä 2500rpm-3700rpm alueella?,tuntuu tankissa ja katteen pleksi värisee äänekkäästi,pyörällä ajettu 650km.![]()