CB500 Honda

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
muru.jpg

Tässä tämä muruni on....
Vuosi kertahan on 2000 ja ajettu vasta vaivaiset 25tkm. Mutta etelä-Norja on silti keretty valloittamaan ja ensi kesänä tarkoitus sitten pohjois-Norja lakipistettä myöten!!!  
062802moto_prv.gif

Jees pyörä, luokkansa kingi. Pari vuotta tuollaisella päristelin, ennen kun tänä syksyny vaihdoin järeempään britti-rautaan.

Viime kesänä CB palveli 3000 kilometrin Lapin/Norjan matkan kahden hengen ratsuna.

Et ole huonoa ostanut. Ja kyllä sillä rataakin kiertää
wink.gif

Ihan samanmoinen kuin minulla, paitsi mulla ei ole laukkua/telinettä.
Minun on käyttöönotettu 2002, ostin keväällä 2003 jolloin mittarissa oli 4500 km. Kesän mittaan ajoin 7000 km, joten mittarissa nyt 11500. Tyytyväinen olen kaikin puolin minäkin ollut.

Pande

Joo kyllä murulla on kiva ajella pidempääkin reissua. Näppärä liikkumaan kaikin puolin ja tavaraakin mahtuu kun pakkaa kunnolla. Toi takaboksi on tosi kätevä. Lisäksi mulla on vielä tankkiveska. Eipä sitä kamaa paljon muuta tarviikaan. Vielä takapenkille voi repun kuminauhalla kiinnittää niin pidemmän ajankaan matkan teko ei oo este.
sport05.gif

Mun makuun tuo honda on hieman liian "koruton", mustaa mustaa mustaa...  
shaun.gif
Tankokin ja kytkin- ja jarrukahvat mustaa.  
confused_orig.gif

Kawa tässä mielessä parempi, ja ei tartte ottaa papuja kärsään...  
baaa.gif

Siistin näköinen pyörä ja pakkohan sitä on kehua ku itellä löytyy myös samanlainen tallista vm. 00.
biggrin.gif

Sama wika myös minulla. Eli tallissa kevättä odottaa 2001 vuosimalliltaan ja Moody Blue väriltään oleva "pikku"-CB. Kohta 24000km vääntäny, hyvin on pelannu
thumbs-up.gif

Tuosta värityksestä vielä senverran, että itse nimenomaan etsin mustaa CB:tä kun mielestäni se on kullanvärisine vanteineen hyvän näköinen. Olin yllättynyt, kun yksi kaveri pyörän nähdessään ihan ekana kysyi, että onko vanteiden ihan pakko olla kullanväriset, eikö niitä voisi maalata jonkun muun värisiksi... makuasioitahan ne ovat tietysti.

Mulla taas Moody blue, eli kirkkaan sininen. Kukaan ei vanteitten väristä valittanu, kyselevät vaan että "onk tää 600:nen vai 750:nen?"
eek.gif

Back