moporisti
New member
No siitä se ajatus sitten lähti....
Tarkoituksena oli vaihdella uudet kumit alle mut samalla paljastui etujarrupalojen surkee kunto => eiku kauppaan ostamaan paloja.
Uudet palat paikalleen viimosen päälle workshop-manuaalin mukaan...muttaku PRKL ne jarrut laahaa 1. jarrutuksen jälkeen...
Elikkäs kun männät on painettu sisään asentamisen jälkeen niin rengas pyörii vapaasti mut kun eka kerran vetää "liinat kii" niin jarrut jää laahaamaan...
- Mäntien liukupinnat putsattu hammasharjalla jarrupölystä yms.
- Satuloiden liukutapit putsattu ja voideltu, liikkuu hyvin
- Kun keula ilmassa ja käsin pyöräyttää niin pyörähtää ½-kierrosta vapaasti sit liike lakkaa...
Onko tää ominaisuus uusille jarrupaloille, että hakevat paikkaansa asennuksen jälkeen ja pitää hyväksyä jarrujen pieni kihnutus kunnes ovat muotoutuneet paikoilleen vai pitääkö ihan oikeesti huolestua??
Enhän mää muuten mutku reissuun pitäs lähtee ja stressiä pukkaa ku ei vehkeet oo ihan kondiksessa..
Helppivä!
Tarkoituksena oli vaihdella uudet kumit alle mut samalla paljastui etujarrupalojen surkee kunto => eiku kauppaan ostamaan paloja.
Uudet palat paikalleen viimosen päälle workshop-manuaalin mukaan...muttaku PRKL ne jarrut laahaa 1. jarrutuksen jälkeen...
Elikkäs kun männät on painettu sisään asentamisen jälkeen niin rengas pyörii vapaasti mut kun eka kerran vetää "liinat kii" niin jarrut jää laahaamaan...
- Mäntien liukupinnat putsattu hammasharjalla jarrupölystä yms.
- Satuloiden liukutapit putsattu ja voideltu, liikkuu hyvin
- Kun keula ilmassa ja käsin pyöräyttää niin pyörähtää ½-kierrosta vapaasti sit liike lakkaa...
Onko tää ominaisuus uusille jarrupaloille, että hakevat paikkaansa asennuksen jälkeen ja pitää hyväksyä jarrujen pieni kihnutus kunnes ovat muotoutuneet paikoilleen vai pitääkö ihan oikeesti huolestua??
Enhän mää muuten mutku reissuun pitäs lähtee ja stressiä pukkaa ku ei vehkeet oo ihan kondiksessa..
Helppivä!