Cbr 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

minsku

New member
Nyt ei saa nauraa...
Siis oikeasti, mitä tarkoittaa tuo Fireblade cebareissa?
withstupid.gif

Mulla on -87 600cc Saksasta uitettu cebari ja siinä on fireblade tarrat kyljissä. Ne tuskin ovat alkuperäiset, koska pyörä on maalattu jälkikäteen. Mutta voiko se olla Fireblade vai otanko tarrat pois. Tosin ne kyllä sopii kokonaisuuteen hyvin...

Valaiskaa minua!
idea3.gif

kynttila.gif
Eikös toi oo suoraan käännettynä "tuliterä"....  
biggrin.gif

Fireblade on CBR 900:n lisänimi (tms?)
Honda on antanut kaikille malleilleen tollasen "komeen" nimityksen. VTR 1000 Firestorm jne.....
Esim. kuten Nissan Primera "Fantasy"
kynttila.gif

No, ei kait virallisesti, mut jos tekstit on hyvän näköiset niin anna olla vaan paikallaan muitten kiusaks....  
033102bebe_1_prv.gif

Tosin kyllä Honda "asiantuntija" erottaa ko. mopot toisistaan ja muistaakseni 9satku tuli vasta -92 markkinoille....

Toisaalta, Bikessä oli kerran juttu kun kaveri oli laittanut 900:n koneen 600:en, joten voihan se sitten olla FB  
bowdown.gif

No, ei kait virallisesti, mut jos tekstit on hyvän näköiset niin anna olla vaan paikallaan muitten kiusaks....  
033102bebe_1_prv.gif

Tosin kyllä Honda "asiantuntija" erottaa ko. mopot toisistaan ja muistaakseni 9satku tuli vasta -92 markkinoille....
Jee, kiitos tuesta!! Tarrat pysyy.
bowdown.gif

Itseasiassa olen ihmetellytkin, ettei kukaan ole koskaan kommentoinut tarroista (paitsi Madmax). Siksi olenkin olettanut, että ne kuuluukin siihen.

FireBlade on CBR900RR lisänimi ja sitä ei ole kuussatasissa.
Mutta itsekkin laitan kuussataseen cebariini 900 kuutiosen RR-teippaukset
033102bebe_1_prv.gif

Back