Väisänen New member 28.2.2004 #1 Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =) Tällainen pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut. -väiski mopotin1 mopotin2
Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =) Tällainen pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut. -väiski mopotin1 mopotin2
jukke New member 29.2.2004 #2 Hieno pyörä. Hyvän värinen ja loistava valinta, etenkin jos olet aloittelemassa. Mutta muutenkin. Pari kuukautta ja sitten menoks
Hieno pyörä. Hyvän värinen ja loistava valinta, etenkin jos olet aloittelemassa. Mutta muutenkin. Pari kuukautta ja sitten menoks
ukkopekka New member 29.2.2004 #3 (Väisänen @ Helmi. 28 2004 sanoi: Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =) Tällainen pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut. -väiski mopotin1 mopotin2 Napsauta laajentaaksesi... No vuodenhan minäkin ja staykls täys
(Väisänen @ Helmi. 28 2004 sanoi: Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =) Tällainen pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut. -väiski mopotin1 mopotin2 Napsauta laajentaaksesi... No vuodenhan minäkin ja staykls täys
Väisänen New member 29.2.2004 #6 Moro, ja kiitoksia kommenteista! Jep tämä on tosiaan mun eka isompi pyörä. Runsaat 10-vuotta sitten tuli 2 kesää ajeltua yammu tzrrällä ja sen jälkeen ei oo pyörää ollut. Tuli kauhee pyöräkuume kun työkaveri osti viime keväänä 600:en ceparin ja sillä tiellä ollaan... Kyllä tuo 600:en tuntuu ainakin vielä riittävän tällaselle alottelijalle Runsas kuukausi vielä ja sitten baanalle -väiski
Moro, ja kiitoksia kommenteista! Jep tämä on tosiaan mun eka isompi pyörä. Runsaat 10-vuotta sitten tuli 2 kesää ajeltua yammu tzrrällä ja sen jälkeen ei oo pyörää ollut. Tuli kauhee pyöräkuume kun työkaveri osti viime keväänä 600:en ceparin ja sillä tiellä ollaan... Kyllä tuo 600:en tuntuu ainakin vielä riittävän tällaselle alottelijalle Runsas kuukausi vielä ja sitten baanalle -väiski
T Tune New member 2.3.2004 #9 Kovimpa on tutun näköinen laitos...johtuneeko siitä, että allekirjoittaneella on prikulleen samanmoinen härkkäin!!! Onnea tulevalle kesälle, ei enää pitkä aika!!! Meikäläisen Honduska
Kovimpa on tutun näköinen laitos...johtuneeko siitä, että allekirjoittaneella on prikulleen samanmoinen härkkäin!!! Onnea tulevalle kesälle, ei enää pitkä aika!!! Meikäläisen Honduska
Väisänen New member 8.4.2004 #10 Noniin, nyt tuli asenneltua MRA:n racing tuplakupla pleksi. Ajomukavuus parani selkeästi. Nyt vaan kovaa ajoa ja hyvää alkukesää kaikille!!
Noniin, nyt tuli asenneltua MRA:n racing tuplakupla pleksi. Ajomukavuus parani selkeästi. Nyt vaan kovaa ajoa ja hyvää alkukesää kaikille!!