cbr 600f2 peilien kiinnitys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
mitenkä, onko siellä jotkut holkit alkuperäisen peilin ja sen etuhässäkän välissä??  ostin orig.tyyliset peilit ja niiden varren kumi näyttäs olevan liian pitkä ilman välipaloja  
nixweiss.gif

louisin pelit ovat

tällähetkellä siis on paikoillaan sellaset pikkupeilit.. F1- mallia tjsp.

Oisko kuvia noista peileistä siis F1 look, ite olen harkinut tuollaisten laittoa. Miksi vaihdat peilit, onko ehjät? Voisin olla halukas ostamaan entiset peilisi. Katon miten noi orggis peilit menee kunhan käyn seuraavan kerran mopoilemassa.. Mitenkös sulla käy nuo toiset peilit paikalleen, helppo vaihtaa ja näkyykö taaksekkin päin jotain?

Muistaakseni alkuperäisessä on kuminen tärinänvaimennin sekä metallilevy siellä välissä. Ne ovat molemmat sen pelin kiinnityksen mallisia ja ne pitää olla asennettuna oikein päin. Muuten tärisee pelit niin että tietää. Nimimerkillä kokemusta on  
lookaround_orig.gif

Oisko kuvia noista peileistä siis F1 look, ite olen harkinut tuollaisten laittoa. Miksi vaihdat peilit, onko ehjät? Voisin olla halukas ostamaan entiset peilisi. Katon miten noi orggis peilit menee kunhan käyn seuraavan kerran mopoilemassa.. Mitenkös sulla käy nuo toiset peilit paikalleen, helppo vaihtaa ja näkyykö taaksekkin päin jotain?

kyllä niistä näkee jotakin. toisen puolen peili meinaa aueta kiinnityksistä aina.. kerran tippu kypäräkin jo kun se lenahti.
jos sitä katetta muokkais esim maalauksen yhteydessä niin kiinnitys olis varmasti paremman näkönen...

Tässä omat F1 look peilini, jotka juuri sain laitettua kiinni. Näkyvyys taakse on edelleen hyvä vaikka peilit ovatkin alkuperäisiä pienemmät, koska ne eivät tärise lainkaan. Kiinnitys oli suhteellisen helppo tarvitsi vain tehdä itse tässä kuvassa näkyvät tangot. Itse peilit tilasin Louisilta

no pitääpä kysyä sieltä velhoilta, kun näyttää että tuo varren kumiosa on liian pitkä noissa mun uusissa peileissä  
nixweiss.gif

mulla on sellaset yhellä 6mm ruuvilla kiinnittyvät noi F1-peilit. ne on joku saksalainen tuunaaja viritellyt paikolleen. muuten hyvät, kiinnitys katteeseen vaan ei oo nätin näkönen.

Back