• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

cbr 900 -94

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Radoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Radoni

New member
kaverin puolesta kyselen;

Mistäpäin pyörää fyysisesti löytyy kierrostenrajoitin tosta ko. vekottimesta? Ja millä kierrosluvulla pitäisi toimia.

Kaveri epäilee, että hänen pyörästään olis mahdollisesti hajonnut/poistettu. Pyörästä rakennettu "faitteri" ja siinä samassa esim vakio mittaristo vaihtunut. Joltain oli kuullut esson pöydässä, että rajotin olisi mittaristossa... valaiskaa tietämätöntä, kiitos!
 
Varmaa tietoa ei ole mutta luulisi sen olevan CDI/sytytys boksissa satulan alla, se kun muutenkin hoitaa sytyksen ajoitukset niin samallahan se katkaisee liian isoilla kiekoilla.
 
kaverin puolesta kyselen;

Mistäpäin pyörää fyysisesti löytyy kierrostenrajoitin tosta ko. vekottimesta? Ja millä kierrosluvulla pitäisi toimia.

Kaveri epäilee, että hänen pyörästään olis mahdollisesti hajonnut/poistettu. Pyörästä rakennettu "faitteri" ja siinä samassa esim vakio mittaristo vaihtunut. Joltain oli kuullut esson pöydässä, että rajotin olisi mittaristossa... valaiskaa tietämätöntä, kiitos!
Mittaristossa: viisari pysähtyy viimeistään pikkuiseen muovitappiin numeroiden loputtua
biggrin.gif


Sori, huono juttu.
 
jos kysys tuolta entiseltä omistajalta että onko sille tehty jotain? lähtis vaikka siitä liikkeelle...

mikähän idea tollasessa rajottimen poistossa ylipäätäänsäkkään on...
 
mikähän idea tollasessa rajottimen poistossa ylipäätäänsäkkään on...
Teho syntyy väännöstä korkeilla kierroksilla ;)

Tulee mieleen tarina jonka kuulin kun asiakas meni erääseen mp-liikkeeseen kysymään että onkohan tuossa minun moottoripyörässä kierrostenrajoitin. Liikkeen äijä meni pyörän luokse, laittoi sen käyntiin ja kaasu pohjaan -> RAAARINTINTINTINTIN. Sammutti ja totes, "joo, kyl siinä on" =D
Siinä siis yksi tapa tutkia..
 
Back
Ylös