• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Cbr 900  penkitys

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiljuva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kiljuva

New member
Jep  oli pyörä penkissä vm 93  takarengastehoa 120.9 hp ja vääntöä löyty 93,03nm. Pyörässä on K&n+dynojet+syttypyörä+micron race kokoputkisto.Tehoja tuli 17 heppaa lisää vakioon nähden ja vääntöä yks pikku kylällinen.Dingen dangelit laitettiin ja tehot mitattiin oulussa TT-motorsportissa
062802jumpie_prv.gif
 
Hyvät tehot! Mulla oli 121,8 hv ja 100,6 Nm. Paikalla oli factory+bmc+akran täyshormi. Säädöissä oli kuulemma viel vähän korjattavaa.

Nyt paikalla factory+bmc+syttypyörä+micro race-täysputkisto+extra hiplausta. Perstuntumalla löytyy enemmän.

Sitten sen näkee, kun ajaa penkissä.
 
Aika hulppeat väännöt.Onkos sulla siinä wisecon männät vai mistä 10 nm ero johtuu? penkki oli mun tapauksessa MJP2000 dyno...mulla on kilsoja 95000 jotain sekihän voi vähä vaikuttaa
 
aika kiitettävät tehot noin paljon ajetusta pyörästä! taas osoitus hondan tekniikan laadusta
smile_org.gif
 
penkityksestä tuli mieleen mitähän ne on tosta -05 1000rr ottanu penkissä kommanderilla ja putkella
mulla IP-dynotest Siilinjärvellä mittas 188hp motilta meinas alkaa naurattaan tais kaverin penkki vähän valehdella, tai jotain. Ainakaan se heppu ei ymmärtäny yhtään ko. kommanderin säätämisestä...
 
Saakohan alkuperäsen bladen vääntökäyrää ym. päteviä tietoja joltai sivulta? Mul on 96 mallin mopotin, ja pitäs viedä se tos parin kk päästä penkkiin! Olis vaa hyvä verrata, onko alaväännössä mitn eroo-täl hetkel vakiona aikas vaisu vääntö 8000 rpm:n saakka...
 
Dynojetin sivuilta löytyy pdf jossa jotain käppyrää. Penkeissä taitaa kyllä olla niin paljon eroja että en tiedä onko noista hyötyä.

Tässä oman -96 bladen käppyrät sliparilla, dynojetillä ja k&nällä.

919 kone näyttää olevan miedompi kuin 893, pitäisköhän vaihtaa vanhempaan
smile_org.gif
Ei taida riittää kahden kilon kevennys kompensoimaan...
 
Dynojetin sivuilta löytyy pdf jossa jotain käppyrää. Penkeissä taitaa kyllä olla niin paljon eroja että en tiedä onko noista hyötyä.

Tässä oman -96 bladen käppyrät sliparilla, dynojetillä ja k&nällä.

919 kone näyttää olevan miedompi kuin 893, pitäisköhän vaihtaa vanhempaan
smile_org.gif
Ei taida riittää kahden kilon kevennys kompensoimaan...
Tekis ihmeitä tohon vehkeeseen, kun vaihtais sliparin täyshormiin. Ja säätäis uusiks. Tulis
nixweiss.gif
!
 
Tekis ihmeitä tohon vehkeeseen, kun vaihtais sliparin täyshormiin. Ja säätäis uusiks. Tulis
nixweiss.gif
!
Saattaa olla, mutta ihan noista Dynojetin käppyröistäkin näkee että viitisen hummaa on vanhemmassa enemmän ihan alkuperäisenäkin.

Erään autotalliremppaajan mukaan ovat näihin laittaneet jopa kuussatasen sytkäbokseja jotka antaa jenkaa enemmän, tiedä sitten kuinka paljon menee ajoitukset pyllylleen...

Täytyy pistää kokohormi hankintaan.
 
Heitämpä kommentin ku justiin huudatettiin.
93-blade, K&n, dynojetin satsi ja joku paska ixilin slipari. 118,22 ja 88,49

Aika tyytyväinen ja käyrä oli kyllä tosi siisti!!
 
Back
Ylös