CBR1000f -97 kuristus

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PaHa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PaHa

New member
Moron!

Tulin tässä miettineeksi kun hommasin tuon käytettynä ja kyseessä ei ole suomipyörä...

Kuinka tsekataan onko figatsu kuristettu?

Jos on niin onko iso homma tehdä siitä "normaalitehoinen" 135 heppainen mitä noin cebarit pitäisi olla?

PaHa
 
Kaasuttimen kumikurkuilla on kuristettu jos on. Voi olla jopa niihin leimattu merkintä 72kW. Vanhat kurkut mäkeen ja normaalit tilalle+ säädöt.
 
Bläkkärissä oli vain irtolaikat kurkkujen sisällä. Älä osta kalliita kurkkuja ennen kuin olet katsonut sisälle!
 
Itsellänikin on tuontipyörä jonka tehot "normalisoitu".
Tämä tehty jo muutama vuosi sitten maahantuoneen henkilön toimesta.

Olenkohan nyt ihan väärässä mutta muistelin kuulleeni että myös (pää)suuttimet(?) oli erikokoiset kuristetussa pyörässä?
withstupid.gif
 
-91 tonniseen cbr:ään makso 120e noi kurkut. Taisivat tulla Belgiasta asti, kesti kuus viikkoo et sain ne. Eka tuli väärät, saksan mallin kuristuskurkut. Päällepäin samanlaiset mut sisällä sit pikkunen suorakulmion mallinen reikä. Ja taas kuus viikkoo niin johan tuli oikeet. Ovat ihan pyöreät sisältä.
Ei mikään hirmu työläs homma vaihtaa, hieman saattaa olla kiinni imasseet ne vanhat kurkut,meisseli väliin ja vääntelet pois.
 
Jollei kurkuista löydy kuristuksia niin myös sytkäboksi on yksi vaihtoehto kuten mun -96 blade oli kuristettu.
 
1000Fästä ei ole kokemuksia mutta mun pyörässä boksissa lukeva koodi oli erilainen kuin normaalissa. Huomasi sen kyllä ajaessakin että 8 Krpm jälkeen ei tullut enää lisää potkua. Boksi on helppo vaihtaa joten jos sitä epäilee niin pyytää sitä joltain lainaksi ja koeajaa, ainakin bladella 30 humman lisätehon 10 Krpm paikkeilla huomasi aika helposti
smile_org.gif
 
Back
Ylös