Itse myös mietin viime kesänä samanlaista vaihto, mutta tekemättä jäi ja raha ei ollut este. xx tehot ei kyllä vakuuttaneet sv:ni väänsi paremmin alhaalta ja teho eroja alkoi näkemään vasta tuolla reippaan 200 korvilla joten se niistä tehoista. Radalla en ole käynyt kummallakaan, mutta kadulla on xx raskaampi, ei nyt ehkä lehmä mutta eipä kaukanakaan. Kaksipäällä xx on miljoonakertaa parempi. Matkanteossa on kokokatteesta hyötyä kun ei tuuli pääse jaloille. Jos tulee pitkää päivää ajettua on sillä jo merkitystä. Alle 600 kilsaa on aivan sama onko katteita ollenkaan (tämä siis minun mielipiteeni).
Sv:ssä on eteen ja taakse kaikki säädöt. Pikku sv on todella pieni mielestäni tehojen suhteen. Siis saat käytännössä aivan uudenlaisen pyörän (tämäkin subjektiivinen oma käsitys).
Mielestäni sv on erittäin hyvä pyörä kaikkeen kun sillä ajaa yksin. Parhaimmillaan se on kuitenkin mukavalla mutkatiellä siellä 150-200 kmh vauhdeissa. Myöskään vääntö ei jättänyt kylmäksi, ohittelet mukavasti kutosella, mutta jos tarvitse todella tehoa heität satasesta kolmosen sisään ja annat mennä, silloin mikään kolo ei ole liian pieni käytettäväksi ohituksessa.Ulkonäöllisesti voi vääntää loputtomiin, mutta taas oma mielipide on sv:n puolella pyörässä on sellaista transformers muotoa on kulmaa ja koloa josta itse pidän erityisesti. xx on parempi ainastaan kaksipäällä ja tietenkin huippunopeudessa. Näillä tosin en vielä vaihtanut omaa sv:täni xx:ään