Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taakse vielä pari-kolme piikkiä lisää kun kyllästytKiitoksia vastauksista! Taidan sen yhden piikin vähentää aluksi edestä ja katsoa sitten miltä tuntuu.
Mulla on nyt edessä -1 ja takana +2. Ja talven aikana taakse tulee lisää plussaa. On se vaan niin kivaa. Pyörä on tosin 900cc.Siis onko riski olemassaOisko sittenkin parempi ottaa suoraan edestä yksi pois ja taakse 3 lisää?![]()
![]()
Millainen tuo ero noin käytännössä on; kierrosten suhteen, kiihtyvyys jne?Mulla on nyt edessä -1 ja takana +2. Ja talven aikana taakse tulee lisää plussaa. On se vaan niin kivaa. Pyörä on tosin 900cc.Siis onko riski olemassaOisko sittenkin parempi ottaa suoraan edestä yksi pois ja taakse 3 lisää?![]()
![]()
Selkein ero on se, että puhdas powerwheelie on nyt mahdollinen kakkosella. Kierrokset tottakai nousee ajossa vähäsen ja mittari heittää, mutta jostain on tingittävä.Millainen tuo ero noin käytännössä on; kierrosten suhteen, kiihtyvyys jne?Mulla on nyt edessä -1 ja takana +2. Ja talven aikana taakse tulee lisää plussaa. On se vaan niin kivaa. Pyörä on tosin 900cc.Siis onko riski olemassaOisko sittenkin parempi ottaa suoraan edestä yksi pois ja taakse 3 lisää?![]()
![]()