• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Cebarista hävis virrat!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _zeik_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

_zeik_

New member
Eli tämmöiset oireet tuli ihan mitään varottamatta, avaimesta virrat päälle niin ei tapahdu mitään mutta kun laittaa valot pois päältä niin mittarivalot syttyy mutta ei anna startata ja samalla kiekkamittari nousee ja valot sammuu lähes kokonaan ja sama juttu kun painaa jarrua niin kaikki pimenee! Akku näytti mittarilla 10-12,5v kun virrat oli pois päältä ja päällä näytti 0,5v!?
sad_orig.gif
niin ja kyseessä on -89 600 cbr Jos joku pystyis auttaan niin olis todella hieno homma!
nixweiss.gif

Mulla oli 94 cbr 600f:ssä samanlaisia oireita, en tosin mitannu akun varauksia. Vaihdoin akun ja vehje pelitti kiltisti sen jälkeen.

Akku pimee, kannattaa katella jännitteensäädin kans onko ehjä. Mulla palo 900 RR:sta säädin ja hajotti akun, uus akku tilalle ja kohta sama homma. Sitte vasta älysin mittailla säätimen...onneks sain akun takuuseen
smile_org.gif

Ihmetyttää vaan että kun tuo pyörä on ollu mulla nyt pari kk. ja myyjä ainakin sanoi vaihtaneensa siihen uuden akun mutta mistäpä sitä koskaan tietää. Pitää kokeilla ensin vaikka ladata tuo akku ja kattoa mitä se meinaa. Missä muuten sijaitsee tuo jännitteensäädin?

Back