• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Chatista kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peepee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

peepee

New member
morovvaan!
mikä se on käytäntö tuon chatin kanssa?
onk tuo vaan suljettu yhteisö, vai jotai?
koitin mää vähä ettiä ohjeita mut niitähä lukee vaan nössöt
buttrock.gif

Kneeling roses disappearing into
Moses' dry mouth
Breaking into Fort Knox stealing
Our intentions

Hangers sitting dripped in oil
Crying freedom
Handed to obsoletion
Still you feed us lies from the tablecloth

Ei ole todellakaan mikään suljettu yhteisö.. Tuu mukaan vaan jutteleen.. Ja siellä voit kysyä lisää neuvoa.. Moni (ainakin minä) neuvoo varmasti mielellään eteenpäin
smile_org.gif

Ei ole todellakaan mikään suljettu yhteisö.. Tuu mukaan vaan jutteleen.. Ja siellä voit kysyä lisää neuvoa.. Moni (ainakin minä) neuvoo varmasti mielellään eteenpäin
smile_org.gif
:WAZAAP:Marching forward hypocritic and
Hypnotic computers
You depend on our protection
Yet you feed us lies from the tablecloth
buttrock.gif

ei se vaan huoli, laitoin jopa paxin huuleen
sad_orig.gif

No siis sama tunnus ja salasana, millä kirjaudut tähän foorumiinki.. Pitäs päästä..

joo, se onkin se seuraava aihe, miten hitossa tääl pääsee käsiks tuaho tekniseen neuvontaan?
buttrock.gif

Blast off
It's party time
And we don't live in a fascist nation

buttrock.gif

laitoin sinne viestiä, ihan ilman kirvestä, ja muutaki tollasta posketonta soittoo, mää oon ihan kiva yleensä
cool.gif

Eikös sinne chattiin pidä rekisteröityä vaikka onkin rekisteröitynyt saitille. Eli klikkaa sen chatin tunnuksen ja salasanan alapuolella stä rekisteröidy -kohtaa, niin avot, alkaa ovet aukenemaan.

Eikös sinne chattiin pidä rekisteröityä vaikka onkin rekisteröitynyt saitille. Eli klikkaa sen chatin tunnuksen ja salasanan alapuolella stä rekisteröidy -kohtaa, niin avot, alkaa ovet aukenemaan.
Näinhän se on.. Oletin että se on tehty.. Onko? ..Nii ja mä vaan pamautan entteriä laiskuuksissani sen tunnuksen ja salasanan jälkeen
biggrin.gif

Juuri noin.

peepee:lle vinkiksi, siellä viestin ylälaidassa löytyy sellanen "edit" tai "muokkaa" nappi, käytä sitä äläkä 2 min välein kirjoita oman vastauksesi perään täydennystä.

Siivoanpa tämän ketjun noista päättömistä sekoiluista nyt alkuun.

chattiin ei pääse liian pitkällä tunnuksella. Omassa on 11 kirjainta ja kymmenen kohdalla loppuu kirjoittaminen. Tekniikka voisi poistaa bugin.

Back