leevitaavi
New member
olen ostamassa uutta pukua ja clover olisi kuulema hyvä eli olisiko kokemuksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yokosta vaihdoin Cloveriin ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen valintaani. Istuu minulle hyvin päälle ja ovat oikein käytännölliset. Takki Norfolk, housut Hydro(suosittelen tosin Supertouring-housuja). Hinta/laatu kohillaan.Itsekin kun tixtex-ajoasuani valitsin, oli Clover kyllä ihan kärjessäMutta päälle koittaessa sitä oikeaa kokoa ei tahtonut löytyä millään. Milloin oli hihat/lahkeet lyhyet, milloin takissa/housuissa turhaa löysää. Eli Italian mitoitus lihavuus vs. hiha/lahjepituus ei oikein ollut meikäläiselle tehty
Ja kuin pisteenä i:n päällä oli nuo kovat suojat. Jos ne eivät olleet just tasan paikoillaan, hiersivät/painoivat aika pahasti jo lyhyen sovitusajan aikana - mitä olisikaan pitemmällä ajoreissulla
=> oli yksinkertaisesti pakko vaihtaa merkkiä ja tuli Yoko - mitoitus passelimpi ja taipuisat suojatkaan ei paina![]()
![]()
Off topic, mutta....Mulla on takana 14000km Cloverin tekstiili takilla & housuilla. Olen ollut ihan tyytyväinen. Hyvää takissa on isot tuuletus aukot selässä. Housut on helppo pestä kun suojakalvon saa irti. Taskujakin on riittävästi kunhan löytää kaikki. Löysin viime syksynä kolme uutta taskua![]()
Mielestäni hinta ja laatu on kohdallaan.