• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

clover ajoasut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leevitaavi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä nyt on ~8000km yhteistä taivalta takana Cloverin nahkojen(matsue) kanssa niin tykännyt olen todella paljon
smile_org.gif

Kivan jämäkät, hyvät suojat jne...eikä tule ainakaan tätä mallia vastaan ihan jokapäivä
tounge.gif

Multa löytyy Torreon takki ja Supertouring housut. Tekstiilikamaa siis. Hyvin on ainakin tähän asti vettä pitänyt ja istuu päälle ihan mukavasti. En nyt osaa verrata noita mihinkään kun muista asuista ei ole kokemusta mutta hyvin tuntuvat toimivan.

Itsekin kun tixtex-ajoasuani valitsin, oli Clover kyllä ihan kärjessä
thumbs-up.gif
Mutta päälle koittaessa sitä oikeaa kokoa ei tahtonut löytyä millään. Milloin oli hihat/lahkeet lyhyet, milloin takissa/housuissa turhaa löysää. Eli Italian mitoitus lihavuus vs. hiha/lahjepituus ei oikein ollut meikäläiselle tehty
confused_orig.gif
Ja kuin pisteenä i:n päällä oli nuo kovat suojat. Jos ne eivät olleet just tasan paikoillaan, hiersivät/painoivat aika pahasti jo lyhyen sovitusajan aikana - mitä olisikaan pitemmällä ajoreissulla
sad_orig.gif
=> oli yksinkertaisesti pakko vaihtaa merkkiä ja tuli Yoko - mitoitus passelimpi ja taipuisat suojatkaan ei paina
lookaround_orig.gif

Itsekin kun tixtex-ajoasuani valitsin, oli Clover kyllä ihan kärjessä
thumbs-up.gif
Mutta päälle koittaessa sitä oikeaa kokoa ei tahtonut löytyä millään. Milloin oli hihat/lahkeet lyhyet, milloin takissa/housuissa turhaa löysää. Eli Italian mitoitus lihavuus vs. hiha/lahjepituus ei oikein ollut meikäläiselle tehty
confused_orig.gif
Ja kuin pisteenä i:n päällä oli nuo kovat suojat. Jos ne eivät olleet just tasan paikoillaan, hiersivät/painoivat aika pahasti jo lyhyen sovitusajan aikana - mitä olisikaan pitemmällä ajoreissulla
sad_orig.gif
=> oli yksinkertaisesti pakko vaihtaa merkkiä ja tuli Yoko - mitoitus passelimpi ja taipuisat suojatkaan ei paina
lookaround_orig.gif
Yokosta vaihdoin Cloveriin ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen valintaani. Istuu minulle hyvin päälle ja ovat oikein käytännölliset. Takki Norfolk, housut Hydro(suosittelen tosin Supertouring-housuja). Hinta/laatu kohillaan.

Mulla on takana 14000km Cloverin tekstiili takilla & housuilla. Olen ollut ihan tyytyväinen. Hyvää takissa on isot tuuletus aukot selässä. Housut on helppo pestä kun suojakalvon saa irti. Taskujakin on riittävästi kunhan löytää kaikki. Löysin viime syksynä kolme uutta taskua
tounge.gif

Mielestäni hinta ja laatu on kohdallaan.

Mulla on takana 14000km Cloverin tekstiili takilla & housuilla. Olen ollut ihan tyytyväinen. Hyvää takissa on isot tuuletus aukot selässä. Housut on helppo pestä kun suojakalvon saa irti. Taskujakin on riittävästi kunhan löytää kaikki. Löysin viime syksynä kolme uutta taskua  
tounge.gif

Mielestäni hinta ja laatu on kohdallaan.
Off topic, mutta....

Nuo taskujutut ovat kyllä aika hauskoja. Työssä saan käyttää myös säänkestävää tixtex-varustusta ja tieten niitä tulee kaupoissakin siten mallailtua ja hypisteltyä. Niistäkin varusteista aina "löytyy" taskuja mitä ihmeellisimmistä paikoista ja taitavasti upotettuna!

Back