• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

commanderi kikseriin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hoo

New member
paljos noi power commanderit tuo käytännössä tehoja lisää jos laittaa tollaiseen slipari viritteiseen k6 1000 gsx R:ään? Siis onko kokemuksia, eikä pelkästään mainos puheita..... Oli itse asiassa yllätys tuo yoshin slipari, ruiskun säätöjen kans tuli huipputehoja 12 lisää.. 155-->167hv.. Ja nälkä kasvaa syödessä
biggrin.gif
 
Kuulostaa aika paljolta. Liekkö vakiopelissä ollut enemmänkin pois kartalta säädöt. Millä olet säätänyt sitten pyörän ruiskua jos sinulla ei ole ollut powercommanderia vai enkö vain ymmärrä lukemaani?
 
Ei siihen montaa heppaa lisää saa Powercommanderilla. Kaasuun vastaavuus paranee hieman ja osakaasun seokset saa paremmin kohdalleen. Ignition Module tuo vielä pari-kolme heppaa lisää ja parantaa kuoppia.

Itse en olisi laittanut ainakaan pelkkää PC:tä ellen käyttäisi shifteriä. Se vaatii myös tuon sytkämodulin, sillä Gixussa PC ei ohjaa kuin alempia suuttimia. Hinta on kuitenkin kokonaisuudessaan aika rasvainen hyötyyn nähden.

Mulla on muuten ylimääräinen (käyttämätön) sytkämoduli, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Hinta ovh -25%.
 
Ei siihen montaa heppaa lisää saa Powercommanderilla. Kaasuun vastaavuus paranee hieman ja osakaasun seokset saa paremmin kohdalleen. Ignition Module tuo vielä pari-kolme heppaa lisää ja parantaa kuoppia.

Itse en olisi laittanut ainakaan pelkkää PC:tä ellen käyttäisi shifteriä. Se vaatii myös tuon sytkämodulin, sillä Gixussa PC ei ohjaa kuin alempia suuttimia. Hinta on kuitenkin kokonaisuudessaan aika rasvainen hyötyyn nähden.

Mulla on muuten ylimääräinen (käyttämätön) sytkämoduli, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Hinta ovh -25%.
kyllähän tuo sifteri kans kiinnostais laittaa... pitääpä pitää mielessä tuo sun sytkämoduli jos jaksaa alkaa huudattamaan pyörää talvella penkissä...
 
Kuulostaa aika paljolta. Liekkö vakiopelissä ollut enemmänkin pois kartalta säädöt. Millä olet säätänyt sitten pyörän ruiskua jos sinulla ei ole ollut powercommanderia vai enkö vain ymmärrä lukemaani?
ilmeisesti et ymmärrä
wink.gif
Sellaisella yoshimuran injector adjusterilla voi säätää suzukien ruiskuja..
Ymmärrän kyllä. Ulosantisi on vain niin hirveää ettei siitä saa oikein selvää vaikka kuinka pyörittelisi. Näyttää siltä, että et edes itse ymmärrä mistä puhut. Ei ole edes olemassa "Yoshimura injector adjuster" työkalua. Yoshimura Fuel Injection Adjuster lienee työkalu josta nyt puhumme. Yhdysvalloissa tämä myös tunnetaan "TEKA-boxina" josta termi "Teka-Tuning".

Ja sitten asiaan: Tuo Yoshimuran injection adjuster riittää mielestäni aivan hyvin säätämiseen jos moottoria ei ole modifioitu raskaasti (kokoputkisto, nokat, männät) yms. Tällä työkalulla voi säätää vain viittä eri kaasun asentoa:

1. 0-10%
2. 11% - 25%
3. 26% - 50%
4. 51% - 75%
5. 76% - 100%

Power Commander 3:lla säätöä voidaan suorittaa 250rpm välein.

Mielestäni sinulle riittäisi tuo pelkkä oman ecun säätö, koska tapauksessasi on vain kyse eri äänenvaimentimesta. Tuo ignition modulen hommaaminen on mielestäni täysin turhaa puuhaa jos sinulla ei ole aikomusta laittaa sifteriä kiinni pyörääsi. Sytytys on jo tehtaan jäljiltä hyvä. TRE-mod antaa lähes saman hyödyn kun Ignition module murto-osalla ignition modulen hintaa.
 
Kuulostaa aika paljolta. Liekkö vakiopelissä ollut enemmänkin pois kartalta säädöt. Millä olet säätänyt sitten pyörän ruiskua jos sinulla ei ole ollut powercommanderia vai enkö vain ymmärrä lukemaani?
ilmeisesti et ymmärrä
wink.gif
Sellaisella yoshimuran injector adjusterilla voi säätää suzukien ruiskuja..
Ymmärrän kyllä. Ulosantisi on vain niin hirveää ettei siitä saa oikein selvää vaikka kuinka pyörittelisi. Näyttää siltä, että et edes itse ymmärrä mistä puhut. Ei ole edes olemassa "Yoshimura injector adjuster" työkalua. Yoshimura Fuel Injection Adjuster lienee työkalu josta nyt puhumme. Yhdysvalloissa tämä myös tunnetaan "TEKA-boxina" josta termi "Teka-Tuning".

Ja sitten asiaan: Tuo Yoshimuran injection adjuster riittää mielestäni aivan hyvin säätämiseen jos moottoria ei ole modifioitu raskaasti (kokoputkisto, nokat, männät) yms. Tällä työkalulla voi säätää vain viittä eri kaasun asentoa:

1. 0-10%
2. 11% - 25%
3. 26% - 50%
4. 51% - 75%
5. 76% - 100%

Power Commander 3:lla säätöä voidaan suorittaa 250rpm välein.

Mielestäni sinulle riittäisi tuo pelkkä oman ecun säätö, koska tapauksessasi on vain kyse eri äänenvaimentimesta. Tuo ignition modulen hommaaminen on mielestäni täysin turhaa puuhaa jos sinulla ei ole aikomusta laittaa sifteriä kiinni pyörääsi. Sytytys on jo tehtaan jäljiltä hyvä. TRE-mod antaa lähes saman hyödyn kun Ignition module murto-osalla ignition modulen hintaa.
siis tästä matolaatikosta puhun!! Viittä eri kaasun asentoa voi säätää??
afms_4.jpg
 
Back
Ylös