Kuulostaa aika paljolta. Liekkö vakiopelissä ollut enemmänkin pois kartalta säädöt. Millä olet säätänyt sitten pyörän ruiskua jos sinulla ei ole ollut powercommanderia vai enkö vain ymmärrä lukemaani?
ilmeisesti et ymmärrä
Sellaisella yoshimuran injector adjusterilla voi säätää suzukien ruiskuja..
Ymmärrän kyllä. Ulosantisi on vain niin hirveää ettei siitä saa oikein selvää vaikka kuinka pyörittelisi. Näyttää siltä, että et edes itse ymmärrä mistä puhut. Ei ole edes olemassa "Yoshimura injector adjuster" työkalua. Yoshimura Fuel Injection Adjuster lienee työkalu josta nyt puhumme. Yhdysvalloissa tämä myös tunnetaan "TEKA-boxina" josta termi "Teka-Tuning".
Ja sitten asiaan: Tuo Yoshimuran injection adjuster riittää mielestäni aivan hyvin säätämiseen jos moottoria ei ole modifioitu raskaasti (kokoputkisto, nokat, männät) yms. Tällä työkalulla voi säätää vain viittä eri kaasun asentoa:
1. 0-10%
2. 11% - 25%
3. 26% - 50%
4. 51% - 75%
5. 76% - 100%
Power Commander 3:lla säätöä voidaan suorittaa 250rpm välein.
Mielestäni sinulle riittäisi tuo pelkkä oman ecun säätö, koska tapauksessasi on vain kyse eri äänenvaimentimesta. Tuo ignition modulen hommaaminen on mielestäni täysin turhaa puuhaa jos sinulla ei ole aikomusta laittaa sifteriä kiinni pyörääsi. Sytytys on jo tehtaan jäljiltä hyvä. TRE-mod antaa lähes saman hyödyn kun Ignition module murto-osalla ignition modulen hintaa.