Jone-83-
New member
Onko kukaan laittanut kyseistä aparaattia kiinni omaan pyörään? mulla olis kaikki kilkkeet kiinni ja ohjelmointi ei vain millään onnistu, piuhat ja kaikki vedetty oikein. Ongelma tulee siinä kun se pitäisi ohjelmoida siihen, kummin päin sen pitäisi toimia. eli kone käyntiin ja simuloi isommalle vaihtoa 3000rpm, ja sen pitäisi alkaa katkomaan, mutta kun ei katko. siitä cordonan mötikästä olen katsonut monta kertaa että kierrosluvut on säädetty oikein ja autoshift on poissa päältä. eli kaikki pitäisi olla kunnossa.
noissa ohjeissa ei sanota mitään siitä, että miten sitä vaihtoa pitäisi simuloida, jos laittaa vapaalla käymään niin Kawa ei anna vaihtaa suoraan kakkoselle vaan joutuu ottaa ykkösen ekana, jos laittaa ykkösellä käymään ja nostaa kierrokset reilu 3000rpm ja painelee poljinta kutoselle asti niin mitään ei silloinkaan tapahdu.
kellään mitään ideoita missä menee vikaan? itse en enää keksi mitään mitä ei olis kokeiltu.
Kyseessä siis puolien väliin menevä shifteri ja pyöränä Kawasaki ZX-6RR 2004
noissa ohjeissa ei sanota mitään siitä, että miten sitä vaihtoa pitäisi simuloida, jos laittaa vapaalla käymään niin Kawa ei anna vaihtaa suoraan kakkoselle vaan joutuu ottaa ykkösen ekana, jos laittaa ykkösellä käymään ja nostaa kierrokset reilu 3000rpm ja painelee poljinta kutoselle asti niin mitään ei silloinkaan tapahdu.
kellään mitään ideoita missä menee vikaan? itse en enää keksi mitään mitä ei olis kokeiltu.
Kyseessä siis puolien väliin menevä shifteri ja pyöränä Kawasaki ZX-6RR 2004