• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Corsaro 1200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Junkie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Akusta hävisi nopeasti virrat vaikka akku on ok. Sai aina olla ylläpitolaturissa että jaksoi käynnistyä. Staattorista yksi käämi kolmesta palanut joten ei kuulemma lataa kuin kolmanneksen tarvittavasta. Takasatulan alla oleva jännitteensäätimen kuumuus sulatti liittimen johtoineen. Johtuiko käämin palaminen siitä vai toisin päin jännitteensäätimen kuumeneminen käämin palamisesta ei tiedetä.

Mites näiden Morinien huollot ja varaosien saatavuus nykyään oikein makaa? Tehdashan ilmeisesti toiminnassa ja uusia mallejakin on Euroopassa liikenteessä eli osia varmaan tähän maailmaan kyllä pusketaan koko ajan mutta saako niitä mistään Suomeen? :p

Helkkarin hieno peli jota on tullut kauan kuolattua, ja tekisi mieli tuollainen vaikkapa Saksasta uittaa joskus :rakastunut:

Akusta hävisi nopeasti virrat vaikka akku on ok. Sai aina olla ylläpitolaturissa että jaksoi käynnistyä. Staattorista yksi käämi kolmesta palanut joten ei kuulemma lataa kuin kolmanneksen tarvittavasta. Takasatulan alla oleva jännitteensäätimen kuumuus sulatti liittimen johtoineen. Johtuiko käämin palaminen siitä vai toisin päin jännitteensäätimen kuumeneminen käämin palamisesta ei tiedetä.

Ok, jännitteensäätimeen kuumeneminen on ainakin tyyppivika, omassani lienee korjattu tai ainakin johdot on niin paksut että tuskin on alkuperäiset ?

Mites näiden Morinien huollot ja varaosien saatavuus nykyään oikein makaa? Tehdashan ilmeisesti toiminnassa ja uusia mallejakin on Euroopassa liikenteessä eli osia varmaan tähän maailmaan kyllä pusketaan koko ajan mutta saako niitä mistään Suomeen? :p

Helkkarin hieno peli jota on tullut kauan kuolattua, ja tekisi mieli tuollainen vaikkapa Saksasta uittaa joskus :rakastunut:

Nettimotossakin näyttää olevan kolme kappaletta rosvoja myytävänä, ainakin nuo kaksi on olleet myynnissä jo viime vuoden puolella mutta joku uudempi ilmo on poistunut nopeasti taisi hinta olla kohdillaan. Näitä on siis kahta versiota näissä vanhemmissa Cosraro Avio ja Corsaro Veloce. Ensimmäisessä 120 hv ja jälkimmäisessä 140 hv.
Tehdas toimii taas, en tiedä uusien myynnistä mutta vanhoja on siis kolme kpl nettimotossa.
Huolloista sanoisin että on osaa sanoa hintaa kun tähän mennessä huollot on onnistuneet omin kätösin. Ei kai tuo mitää haitekkiä ole, omaan olen vaihtanut etupumppujen stefat, tulpat, suodattimet (ilma ja bensa) jne... venttiilit on tarkastettu (ei säädettävää) joten ihan basic-jutut onnistuu kyllä jossa vähänkään on rasvanäppi ja kärsivällisyyttä.
Osia ei saa marmoritiskiltä keskitetysti mutta ainakaan vielä ei ole tökännyt minkään osan puutteeseen, öljynsuodattimia saa Italiasta ja Englannista ainakin, bensan suodattimia mistä vain, nokkaketjut ja pyörät löytyy saksasta jne.. ja ebaystäkin löytyy osia. Vähän siis tapauksesta riippuen osia joutuu metsästämään netin syövereistä mutta löytyy niitä.
Oon tykännyt... toinen kesä menossa ja omaani olen laitellut jonkin verran hiilariosaa, kilpiteline on muokattu jne... sopivan persoonallinen ja munakas laite minun mielestä, ääntä löytyy kiitettävästi... (minulla Devilin putket), etupyörä on kevyt ja mutkatiet juhlaa koska vääntöä on ja pyörä taipuu nätisti.

Back