• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Crash pads/sturzpads

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

seppomies

New member
Hei te 03-04 636 omistajat! Mistä mun kantsii rupee metsästää tollasii kaatumapaloja tollaseen kawattimeen? Sellaset helposti tilattavat, hinta/laatusuhde kohallaan jutut?

Hitto.. meinaatko että noista äijän vauhdeista moiset tatit enää mitään auttaa
tounge.gif

Duell bike kauppas joitain. Mustaa ja hiilaria. Hinta tais olla muistaakseni jotain satkun paikka. Ajattelin omaan vähän sellaisia hankkia.

Tee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki. En mie siun ajotyylistä muuta tiiä ku Botnialta miten CBR:ää kuljetit
bowdown.gif
ja sen että viimevuonna maaliskuussa jo piti ajelemaan..  
tounge.gif
Siltä pohjalta vaan aattelin.  
033102beer_1_prv.gif

Itelle tarkotus 12mm a4 rosterista vääntää. Luulis vähä ainaki pehmentävän.

Edit: Mulla mitään 03-04 oo. Kuhan viksuaj ajatuksiani muuten jakelen.

Tee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki. En mie siun ajotyylistä muuta tiiä ku Botnialta miten CBR:ää kuljetit
bowdown.gif
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Itelle tarkotus 12mm a4 rosterista vääntää. Luulis vähä ainaki pehmentävän.

Edit: Mulla mitään 03-04 oo. Kuhan viksuaj ajatuksiani muuten jakelen.
Höp!

Seppomies muuten ajoi viimevuonna jo helmikuussa, että silleen...

Ostetaan porukassa ne kuitukatteet ja sorvataan jossain pajalla ne tatit ihan itse... eikös niin parahin Seppomies
wink.gif

Mites noi tatit toimii, jos esim. pyörän paikallaan onnistuu kaatamaan? Suojaako ne silloin katteita? Entä miten on vauhdissa kaatamisen kanssa? joku sanoi, että siivoavat nopeasti rungon vinoksi
omg.gif
?

Mites noi tatit toimii, jos esim. pyörän paikallaan onnistuu kaatamaan? Suojaako ne silloin katteita? Entä miten on vauhdissa kaatamisen kanssa? joku sanoi, että siivoavat nopeasti rungon vinoksi
omg.gif
?
Paremmin asioista tietävät väittävät että nykyrungot ennemmin halkeavat kuin vääntyvät.. oon vaan kuullu juttua..

Nimenomaan paikaltaan kaadettaessa hyvin suojaa noi tatit.. vauhdissa äkkiä katkee cliparit tai jalkatapit ja sit tulee damagea muuallekin..

Tee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki.
Erään kisakuskin mopossa oli itsesorvatut nailontatit.. hyvännäköiset ja ilm toimivat. Eipä kai niistä kannata mitään menestyspainoja tehdä
tounge.gif
Itse väsäsin viime viikolla takahaarukkaan tuommoiset kaatumatatit (en tiedä onko niistä oikeasti mitään hyötyä..?). Alunperin piti käydä ostamassa pelkät pultit takapään nostopukkia varten, mutta kyseisestä liikkeestä löytyi tuota nailontankoa hyllystä. Yhteensä hintaa tateille tuli n. 20€ ja aikaa tekemiseen meni vajaa tunti...

Tuolta löytyy kutoseen aika hyvin tappeja. 1,5 viikkoa kesti saapuminen.

Muutama ongelma kuitenkin on:

Etuhaarukkatattien välinen tanko on n. sentin liian pitkä eli lyhyempi pitäisi saada jostain. Mistä kannattais kysellä Turun seudulla?
nixweiss.gif

Runkosuojat tulee kiinni moottorin kiinnitystappeihin. Tänään vähän kokeilin ja ne pultit on aivan hemmetin tiukassa. Pitäiskö konetta vähän kannatella hallitunkilla vai onko vaan pistettävä jatkovartta kehiin?
confused_orig.gif

En mie siun ajotyylistä muuta tiiä ku Botnialta miten CBR:ää kuljetit
bowdown.gif
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif
Tänkstänks. Se La setti oli vähän treenaamista ku en ollu koskaan ennen ajellu siellä. Sunnuntain setti rupes jo maistumaan. Meni jo alle 1.20 aikoja. Tänä kesänä pitäis mennä kokeilee uusiks taas. kiva rata päästellä. Saas ny kattoo et millasii bobbinssei sitä tulee sit joskus hommailtua...ehkä... Tuli konkurssi kylään ja perstaskut meni velkasaneeraukseen!!
wink.gif
No eikai... Tää on tätä tyypillistä kevät köyhyyttä. Onneks on kesän rinkulat kotona odottamassa, ainakin kohta!

Hei te 03-04 636 omistajat! Mistä mun kantsii rupee metsästää tollasii kaatumapaloja tollaseen kawattimeen? Sellaset helposti tilattavat, hinta/laatusuhde kohallaan jutut?

noita tuli viime keväänä muutama teetettyä, ja mikäli kysyntää riittää niin kohta uusi sarja tekoon.

http://www.mp-foorumi.com/forum/show.php?fid=2&id=7695
Noo mites, onnistuuko kiinnitys z kawaan, -04?
Jos niin tuun messiin..

noita tuli viime keväänä muutama teetettyä, ja mikäli kysyntää riittää niin kohta uusi sarja tekoon.

http://www.mp-foorumi.com/forum/show.php?fid=2&id=7695
Ostan mustat. Mukana siis ollaan.

Tarviiko -04 kawaan zx-6r tehdä reikiä katteisiin, vai onko ne heitettävissä kiinni ihan lennosta?

Tai no enhän minä koskaan kaadu
blush.gif

Back