Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ois pare jättää ostamatta ni ei varmasti jää mitään korjattavaa!!Hitto.. meinaatko että noista äijän vauhdeista moiset tatit enää mitään auttaa![]()
Erään kisakuskin mopossa oli itsesorvatut nailontatit.. hyvännäköiset ja ilm toimivat. Eipä kai niistä kannata mitään menestyspainoja tehdäTee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki.
Höp!Tee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki. En mie siun ajotyylistä muuta tiiä ku Botnialta miten CBR:ää kuljetitja sen että viimevuonna maaliskuussa jo piti ajelemaan..
Siltä pohjalta vaan aattelin.![]()
![]()
Itelle tarkotus 12mm a4 rosterista vääntää. Luulis vähä ainaki pehmentävän.
Edit: Mulla mitään 03-04 oo. Kuhan viksuaj ajatuksiani muuten jakelen.
Paremmin asioista tietävät väittävät että nykyrungot ennemmin halkeavat kuin vääntyvät.. oon vaan kuullu juttua..Mites noi tatit toimii, jos esim. pyörän paikallaan onnistuu kaatamaan? Suojaako ne silloin katteita? Entä miten on vauhdissa kaatamisen kanssa? joku sanoi, että siivoavat nopeasti rungon vinoksi?![]()
Itse väsäsin viime viikolla takahaarukkaan tuommoiset kaatumatatit (en tiedä onko niistä oikeasti mitään hyötyä..?). Alunperin piti käydä ostamassa pelkät pultit takapään nostopukkia varten, mutta kyseisestä liikkeestä löytyi tuota nailontankoa hyllystä. Yhteensä hintaa tateille tuli n. 20€ ja aikaa tekemiseen meni vajaa tunti...Erään kisakuskin mopossa oli itsesorvatut nailontatit.. hyvännäköiset ja ilm toimivat. Eipä kai niistä kannata mitään menestyspainoja tehdäTee/teetä rosterista semmoset jotka kestääki.![]()
Tänkstänks. Se La setti oli vähän treenaamista ku en ollu koskaan ennen ajellu siellä. Sunnuntain setti rupes jo maistumaan. Meni jo alle 1.20 aikoja. Tänä kesänä pitäis mennä kokeilee uusiks taas. kiva rata päästellä. Saas ny kattoo et millasii bobbinssei sitä tulee sit joskus hommailtua...ehkä... Tuli konkurssi kylään ja perstaskut meni velkasaneeraukseen!!En mie siun ajotyylistä muuta tiiä ku Botnialta miten CBR:ää kuljetitja sen että viimevuonna maaliskuussa jo piti ajelemaan..
Siltä pohjalta vaan aattelin.![]()
![]()
Hei te 03-04 636 omistajat! Mistä mun kantsii rupee metsästää tollasii kaatumapaloja tollaseen kawattimeen? Sellaset helposti tilattavat, hinta/laatusuhde kohallaan jutut?
Ihan nättejä tatteja.. Mitenkähän onnistuis kiinnitys SP-1:een.. onko kokemusta?noita tuli viime keväänä muutama teetettyä, ja mikäli kysyntää riittää niin kohta uusi sarja tekoon.
Noo mites, onnistuuko kiinnitys z kawaan, -04?Hei te 03-04 636 omistajat! Mistä mun kantsii rupee metsästää tollasii kaatumapaloja tollaseen kawattimeen? Sellaset helposti tilattavat, hinta/laatusuhde kohallaan jutut?
noita tuli viime keväänä muutama teetettyä, ja mikäli kysyntää riittää niin kohta uusi sarja tekoon.
http://www.mp-foorumi.com/forum/show.php?fid=2&id=7695
Ostan mustat. Mukana siis ollaan.Hei te 03-04 636 omistajat! Mistä mun kantsii rupee metsästää tollasii kaatumapaloja tollaseen kawattimeen? Sellaset helposti tilattavat, hinta/laatusuhde kohallaan jutut?
noita tuli viime keväänä muutama teetettyä, ja mikäli kysyntää riittää niin kohta uusi sarja tekoon.
http://www.mp-foorumi.com/forum/show.php?fid=2&id=7695