Reiska_SB
New member
Tarkastellaanpa nykyistä myyntiä / tilaus / toimitusta.
On sitten kysymyksessä mikä yritys tahansa.
Teleoperaattoreiden laajakaista asennukset, matkapuhelimien siirrot toiselle operaattorille ja Help Desk neuvonta.
Ostitpa pesukoneen, keittiön kaapiston, kirjahyllyn, tiskikoneen tai digiboxin törmäät aina samaan asiaan.
Tuote on eri mitä olet ostanut, väärän värinen, osia puuttuu tai muuten viallinen.
Tämä on nykypäivää !!!!!!
Tähän alkaa jo tottua.
Tosin moottoripyöräliikkeillä on vielä pitkä matka kunnon asiakaspalveluun, sellaiseen kun esim autoliikkeillä on yritysauto asiakkaita kohtaan
(nimimerkillä 3 vuotta Leasing autolla ajanut)
Siispä asiaan
Tilasin uuden Banditin Cycle Wordistä keväällä 2004
Helmi-Maaliskuussa.
Toimitusajaksi sovittiin Huhti-Toukokuun vaihde.
Soittelin Okkulle Vapun jälkeen ja kuulin että pyörä ei ole saapunut. No oli töissä kiirettä enkä olisi kerinnyt sillä ajamaankaan.
Kysyin viikon päästä asiaa uudestaan ja sama vastaus.
Okku edoitti että tule hakemaan 1000 CBR siksi aikaa
( Hieno idea ) Niin ajelin seuraavan viikon CBRllä.
Loppujen lopuksi toimitus oli 2 viikkoa myöhässä.
( En hermostunut tämähän on nykypäivää )
Kun menin noutamaan Bandittiä se oli valmiksi kilvissä OK
Mutta pyörä oli väärän värinen.
Kun kauppakirjaa tutkittiin olin tilannut toisen värisen pyörän.
Okku ehdoitti että he tilaavat pikana oikean värisen pyörän, mutta ajattelin että jos se kestää menee kesä ohi.
Neuvoteltiin kompromissi: minä otin Banditin ja sain 2 ensimmäistä huoltoa ilmaiseksi.
Viikon kun katselin Banditin väriä niin huomasin että se olikin parempi kuin mitä alkujaan halusin.
Siis olen erittän tyytyväinen asioiden saamaan käänteeseen
On sitten kysymyksessä mikä yritys tahansa.
Teleoperaattoreiden laajakaista asennukset, matkapuhelimien siirrot toiselle operaattorille ja Help Desk neuvonta.
Ostitpa pesukoneen, keittiön kaapiston, kirjahyllyn, tiskikoneen tai digiboxin törmäät aina samaan asiaan.
Tuote on eri mitä olet ostanut, väärän värinen, osia puuttuu tai muuten viallinen.
Tämä on nykypäivää !!!!!!
Tähän alkaa jo tottua.
Tosin moottoripyöräliikkeillä on vielä pitkä matka kunnon asiakaspalveluun, sellaiseen kun esim autoliikkeillä on yritysauto asiakkaita kohtaan
(nimimerkillä 3 vuotta Leasing autolla ajanut)
Siispä asiaan
Tilasin uuden Banditin Cycle Wordistä keväällä 2004
Helmi-Maaliskuussa.
Toimitusajaksi sovittiin Huhti-Toukokuun vaihde.
Soittelin Okkulle Vapun jälkeen ja kuulin että pyörä ei ole saapunut. No oli töissä kiirettä enkä olisi kerinnyt sillä ajamaankaan.
Kysyin viikon päästä asiaa uudestaan ja sama vastaus.
Okku edoitti että tule hakemaan 1000 CBR siksi aikaa
( Hieno idea ) Niin ajelin seuraavan viikon CBRllä.
Loppujen lopuksi toimitus oli 2 viikkoa myöhässä.
( En hermostunut tämähän on nykypäivää )
Kun menin noutamaan Bandittiä se oli valmiksi kilvissä OK
Mutta pyörä oli väärän värinen.
Kun kauppakirjaa tutkittiin olin tilannut toisen värisen pyörän.
Okku ehdoitti että he tilaavat pikana oikean värisen pyörän, mutta ajattelin että jos se kestää menee kesä ohi.
Neuvoteltiin kompromissi: minä otin Banditin ja sain 2 ensimmäistä huoltoa ilmaiseksi.
Viikon kun katselin Banditin väriä niin huomasin että se olikin parempi kuin mitä alkujaan halusin.
Siis olen erittän tyytyväinen asioiden saamaan käänteeseen