Dainese gator takki + odessa housut

Äksjiiärrä

New member
Tämmösiä tuli messuilla soviteltua ja tuntuivat kovasti mukavalta päälle. Miinuksena tietenkin aika suolainen hinta.

Kyselisinkin nyt, onko kellään kokemuksia tästä pukukokonaisuudesta? Olisiko hintansa arvoinen?

Katselin jo Shopistakin mutta haulla en löytänyt kuin selkäsuojia, onko shopin valikoimassa ollenkaan varsinaisia ajoasuja?

Ei ole kokemusta Dainesen Goreista ja samalla rahalla saanee rukan goret joissa hyvä takuu (esim.armaxilla 5vuotta)sekä pukujen muokkaus joka onnistuu Suomessa.

Itseltäni löytyy Dainesen gorehousut ja tekstiilitakki, valitettavasti ei ole vielä käyttökokemuksia. Takin ja housujen yhdistettävyys iso plussa.

Itselläni on Dainese Madison Gore-Tex -takki, johon olen ollut ihan tyytyväinen: 3-kerrosrakenne (ilmavirran läpi päästävä takki + gorevuori + lämpövuori) tuntuu toimivan ihan hyvin ja takki ei normaalinopeuksissa lepata lainkaan. Taskuja on riittävästi ja rotsi on omasta mielestä tekstiilitakiksi ihan hyvän näköinenkin.

Dainesen tekstiilejä ei tosiaan ole kauheasti tullut vastaan, joten on kiva erottua muista! Listahinnoiltaan Dainese ja Rukka on usein samalla tasolla, ainakin niissä malleissa joita itse katselin. Rukan paremmissa malleissa voi olla yksityiskohdat pidemmälle mietittyjä, joten saman hintaisista tuotteista on helppo valita Rukka, ja saahan siihen hyvän takuunkin. Toisaalta Rukkaa saa harvoin hyvillä alennuksilla, kun taas Dainesea saattaa saada joskus varsin edullisestikin: omani ostin tarjouksesta, joten hinta-laatusuhde oli mielestäni erinomainen ja Rukalla ei ollut vastaavaa tuotetta tarjolla kilpailukykyiseen hintaan.

Tilasin itse rukan armax takin sekä housut, shoei xr-1000 diabolig värityksellä, oxtar tcs core kengät ja sain tingittyä kokonaishinnasta -20% eli noin -450€ normaaleista myyntihinnoista pois joten hinta oli kohdallaan.

Armax takki ja housut voi myös yhdistää vetoketjulla yhteen.
062802jumpie_prv.gif

Tuolla aiemmin oli vertailtu Rukan ja Dainesen hintoja.
Aiheen mukainen puku näyttää olevan ainakin Stormin kataloogissa se kallein gore-puku, Rukalla vastaava hintainen on halvin.
Itselle tuntui tuo Dainesen puku jotenkin istuvan paremmim.
Täytyy vielä tuumia, onhan tässä kevööseen aikaa.

Tuolla aiemmin oli vertailtu Rukan ja Dainesen hintoja.
Aiheen mukainen puku näyttää olevan ainakin Stormin kataloogissa se kallein gore-puku, Rukalla vastaava hintainen on halvin.
Joo, varmaan niitä eroja on eri mallien välillä. Vertasin hintoja lähinnä omien kokemusten valossa: Dainese Madisonin ovh. oli muistaakseni 699 eur kun Rukan mallistossa APR 2 rotsi oli mielestäni aikalailla ominaisuuksiltaan vastaava ja sen hinta oli eurolleen sama 699 tuolla saksanmaalla.

Pääasia että se puku istuu ja se näyttää omasta mielestä hyvältä. Massasta on aina kiva erottua (itselläni Dainesen nahat). Kokeilin Rukan ja Scottin goreja Dainesen ohella, ja Dainese istui parhaiten, kun muut tuntuivat "telttamaisilta". Samanhintaisia nuo tuntuvat olevan (Rukka + Dainese) Itse oon ollu tyytyväinen Dainesen tuotteisiin, mutta ehkä se ratkasu löytyy kokeilemalla
wink.gif

No niin, vastaillaanpa taas omiin kysymyksiin.
Eli otsikon mukaiset ajokamppeet kannoin tänään kämppään ja nyt on ilta niitä hikipäässä soviteltu. Kyllä muuten gore hiostaa kun pukee ja riisuu niitä monta kertaa
biggrin.gif
.
Loppusuoralla oli vaihtoehtona tämä Dainese ja Rukan Steel takki+ Unit housut. Meikäläiselle ahkeralle keskikehon rakentajalle tuo Dainese kyllä istui paremmin. Varsinkin takki tuntui istuvan paljon "tiukemmin" kuin Rukka.
Varsinaisia käyttökokemuksia voin kertoilla sitten lunhan pääsee ajamaan.

Back