• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Dainese Kirishima 2-os

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Don
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Don

New member
Olen tässä ensi ajokautta odotellessa pyöritellyt mielessäni ajatusta 2-osaisen nahkapuvun hankkimisesta. Tuota ylläolevaa pukua kävin kokeilemassa ja se tuntui ihan napakalta päällä.
Onko täällä kenelläkään käyttökokemuksia tuosta puvusta?

Jess! Kyllä Dainesen puvut ovat hyviä. Mulla on sellainen yksiosainen Talos ( ei enää ole mallistossa ). Hyvin ajoasentoon muotoiltu, viimeistelyt ovat älyttömän hyvät. Suojat, joustot, saumat ja ulkonäkökin ovat selvästi harkittuja. Kun ostaa laatupuvun, niin se on lähes ikuinen ellei sitten kippaa sitä riekaleiksi. Antaa hyvän suojan kaatumistilanteissa ja on hyvin istuva ajossa. Kannattaa satsata hiukan enemmän ostotilanteessa ja olla sitten tyydytetty, ettei myöhemmin harmita, että tuli heitettyä kankkulan kaivoon eurot. Itse hankin mun puvun osoitteesta www.mlol.de. Sai vähän halvemmalla. Ja ao. osoitteesta ne auliisti sähköpostilla antavat tiedon, minkä kokoinen puku Sulle kuuluu. Annan vaan pyydetyt strategiset mitat sinne. Aluksi tn:sti puku tuntuu liian pieneltä, mutta se muovautuu parin ajokerran jälkeen just sopivaksi .

Onnistuneita arvo-ostoksia sinnekinpäin!!!!
062802moto_prv.gif

Ja ao. osoitteesta ne auliisti sähköpostilla antavat tiedon, minkä kokoinen puku Sulle kuuluu. Annan vaan pyydetyt strategiset mitat sinne. Aluksi tn:sti puku tuntuu liian pieneltä, mutta se muovautuu parin ajokerran jälkeen just sopivaksi .
Vaikka puvun jostain muualta ostaakin, kannattaa kuitenkin käydä sovittamassa sitä jossain paikan päällä. Pelkkien vartalon mittojen mukaan valittu puku voi olla kaukana hyvin istuvasta ja siltä tuntuvasta. Mitenkään nettikaupan setien ja tätien kokemusta väheksymättä...

Mutta laatukamaa Dainese joka tapauksessa on, niin kuin tälläkin foorumilla on moneen otteeseen kirjoitettu.

Mulla on toi T-age ja olen todella tyytyväinen: Laatutuote!
Istuu päällä tosi hyvin ja kerrospukeutumisella pärjään nahalla koko ajokauden. Sateella käytän sadepukua sen päällä.

Back