Daytona 675 Triple:n madallus

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerinna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikerinna

lennän matalalla
Onko kenelläkään kokemusta Daytona 675:n madalluksesta?
Mitä kannattaa huomioida?
Mistä kannattaa tilata madallussarja, nettikauppoja on mutta onko kokemuksia mikä vois olla hyvä?
Saako jostain valmiiksi lyhkäsemmän sivuseisontatuen?
Tai jos sais vaikka käytettynä ns. normiversion, jonka sitten voisi katkaista niin jäisi kuitenkin yksi alkuperäinen.
 
En oo Daytonaa madaltanu mut muita on/on ollu apuna - taakse usein miten on vaan pitemmät "koiranluut" linkustoon.

valmiita paketteja saa esim Luigilta : http://www.louis.eu/_3035eff007d1e2..._bez=&typ_id=&origin=&mottype=14#artikelliste
(edit: Luigi on pitkänlinjan kauppa - vuosia ollu tyytyväinen asiakas. - mut huomaa et ihan halvin tavara tuollakin voi olla huonoa, pääosin ok kuitenkin )
Ebay ja muutkin kaupat kannattaa kattoa.

Sit keulassa vastaavasti siirtää iskareita kolmioissa ylemmäs /keulaa alemmas niin pysyy rungon asento oikeana.

Jos oikein huono säkä käy niin voi joutua vaihtaan jousia ja vaimennuksia että saa rajattua liikettä - tosin tää lienee aika harvinainen tapaus - pienet kuskit on kevyitä ja ehkä ajaa vähän varovammin joten jouset kantaa vajaallakin liikeradalla.

Toki jos haluaa "kaiken irti" niin kannattaa käyttää iskarit laitettavana osaavalla huoltajalla niin saa toimimaan paremmin - tää tosin koskee normimitoissa olevaakin pyörää.
 
Viimeksi muokattu:
Mistäs päin Helsinkiä löytyy 675 neitokuski? Ilmeisesti pyörä tuore tapaus... Väri, vuosi...? Ihan vaan jos kulmilla pyörii omanlainen yksilö...
 
Mistäs päin Helsinkiä löytyy 675 neitokuski? Ilmeisesti pyörä tuore tapaus... Väri, vuosi...? Ihan vaan jos kulmilla pyörii omanlainen yksilö...


Kaupan loppuhionta vielä käynnissä...tässä vielä pientä selvitystyötä madalluksen suhteen ennenkun laitan nimen paperiin..
 
Onko kenelläkään kokemusta Daytona 675:n madalluksesta?
Mitä kannattaa huomioida?
Mistä kannattaa tilata madallussarja, nettikauppoja on mutta onko kokemuksia mikä vois olla hyvä?
Saako jostain valmiiksi lyhkäsemmän sivuseisontatuen?
Tai jos sais vaikka käytettynä ns. normiversion, jonka sitten voisi katkaista niin jäisi kuitenkin yksi alkuperäinen.

Mulla on käyttämätön 675:n sivuseisontatuki lojumassa turhana, voin siitä luopua halvalla.

Daytona on vakiona aikas korkea pyörä. Yks paikka mistä voi koittaa madaltaa on penkki. Itse koitan sitä keväällä, tosin rataversioon eli kauneus ei ole mikään itseisarvo.
 
Mulla on käyttämätön 675:n sivuseisontatuki lojumassa turhana, voin siitä luopua halvalla.

Daytona on vakiona aikas korkea pyörä. Yks paikka mistä voi koittaa madaltaa on penkki. Itse koitan sitä keväällä, tosin rataversioon eli kauneus ei ole mikään itseisarvo.

Kiitti tiedosta, jos kaupat tulee niin laitan vaikka yv:nä kyssäriä sivuseisontatuesta.
Madallussarjaa tuntuu olevan jos jonkinlaista, ja meikäläinen tarvitsee sellaisen missä on säätövaraa...ja loput penkistä jos niikseen tulee :right:
 
Eiks noissa ole matala geelijakkara (omassakin) vakiona... Sitä en lähtis puukottamaan. Riippuu tietty paljonko huristelee liikennevalojen vaikutusalueella. Työmatkapyöränä toi korkeus varmasti häiritsee.

Ps. Allekirjoituksesta päätellen olet jo hommannut:jpstyle:
 
Kaupat tuli tehtyä eilen :grin:
Madallussarja lähtee ainakin tilaukseen näin alkuun. Toivottavasti se riittää.
Ainakaan tossa versiossa ei ole geelipenkki vaan ihan normijakkara.
 
g8kpso4jgt2u3i0d.jpg

Jakkara?
 
Yesh, madallussarja tuli tänään ihan kotiovelle saakka :jippikaijee:

Nyt kun vielä jostain löytyis ilman katteiden modifiointia sopivat crash padit...onko kellään kokemusta LSL:n vastaavista?
 
Yesh, madallussarja tuli tänään ihan kotiovelle saakka :jippikaijee:

Nyt kun vielä jostain löytyis ilman katteiden modifiointia sopivat crash padit...onko kellään kokemusta LSL:n vastaavista?


675seen löytyy varmasti liki joka valmistajalta jotain, mut jos pitää olla ilman katteen muokkaamista, en muita ossa sannoo kuin tuo, josta oon katellu itelle (D 955i)- en vaan oo saanu aikaseksi tilata: http://www.gsg-mototechnik.de/

löytyy vaikka mitä ja useimmat "perinteiset"tapit on kiinni rungossa kahdesta kohti ja ite tappi siinä välillä- pitäis vähentää runkovaurioiden mahdollisuutta (jos tuo kiinnike on oikein tehty- eli sopivan jäykkä et suojaa tarpeeksi mut antaa periksi ennen kuin kiinnikkeet repeää.)
 
Kiitti vinkistä, tuota sivustoa en ollut vielä löytänyt, täytyypä tsekata tarkemmin :cruising:
 
Höh! Nyt en kuollaksenikaan muista minkä merkkiset omaan -08 675:een tulivat. Tilasin ne silloisesta HD Centeristä, joka tilasi ne Duellilta tai vastaavasta paikasta. Ihan tuttu merkki oli, muttei Puig eikä LSL mitä Google hauilla näytti paljon tulevan tarjolle Daytonaan. Eivätkä muistaakseni maksaneetkaan ihan mahdottomia.

Asennus oli helppo. Tulevat parilla pultilla runkoon/moottoriin kiinni ja itse tatti tulee katteessa olevasta aukosta ulos. Asennussarjaan kuuluivat spacerit katteiden ylimmäisten kiinnitysruuvien alle (crash padien takia katteet jäävät yläosasta noin sentin ulommas).

Nätimpi olis toki ilman, mutta jospa niitä ei nyt tarvitsisi kun ne on jaksanut laittaa paikoilleen :)
 
Aikani surffailin ihmettelemässä eri sivuilla ja päädyin loppujen lopuksi tilaamaan LSL:n palikat+tatit. Tällä viikolla pitäis tulla tilaus. Hitsit, olin jo unhohtanut millainen show mopon vaihto on, kaikkine kilkkeineen ja madalluksineen :blink:
 
Aikani surffailin ihmettelemässä eri sivuilla ja päädyin loppujen lopuksi tilaamaan LSL:n palikat+tatit. Tällä viikolla pitäis tulla tilaus. Hitsit, olin jo unhohtanut millainen show mopon vaihto on, kaikkine kilkkeineen ja madalluksineen :blink:

Kannattaa muuten käyttää niiden LSL:n kiinnikkeiden kanssa ruuvilukitetta, ettei tartte ruveta metsästämään pultteja/ruuveja. Sama pätee tietysti melkein kaikkeen, mitä mopoonsa ruuvaa...
 
Back
Ylös