Daytona 955i dynotuloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japit
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Japit

New member
Kävin tuossa omallani dynossa, edellisen omistajan toimesta pistetty kiinni Triumphin oma avarampi pönttö ja softa vaihdettu.
Takarenkaalta 131,8hv/93,21Nm
Nopeasti ajateltuna tuntuisi että pöntön ja softan vaihdolla ei ole suurtakaan merkitystä vakiopyörään verrattuna. Käyränmuodot tietenkin voivat olla muuttuneet, nytten tehokäyrä tasaisesti nouseva ja vääntökäyrä suora vaakatasossa oleva viiva
biggrin.gif
.
Onko muilla minkälaisia tuloksia? Kiinnostaa onko toisilla pöntöillä ja esim Powercommanderilla kohottavampia vaikutuksia.

Muistaakseni 137hv ja risat ja vääntö 93nm. Pyörä on -02 ja kiinni on Triumphin oma race-pönttö, ei kuitenkaan high-level.
Syksyllä laitoin uuden ilmanputsarin, K&N. Tekis mieli käyttää uudestaan penkissä, että menikö laihalle. Tosin K&N:n sivuilla sanottiin, että ruiskupelejä ei tarvitse säätää putsarin vaihdon jälkeen. Eikä tota vois edes säätää, kun ei ole PowerCommanderia tai TuneBoyta kiinni. Käsittääkseni Trumpan ruiskua ei pysty säätämään. Ainoastaan ajetaan uusia ohjelmia ruiskulle. Hienosäätöä ei siis pysty mun mielestä tehdä.

käyppä kato "dayttona käyttöpyöräksi" sivua 2.Siinä on ajeetu orkkis ja yosihimuran sliparilla+pover commanderlla.Oon ajellu 300km ja toimii hienosti.
ps.ei muute pauka putkessa.
buttrock.gif

Mulle tuli viime kesänä 133,5hv ja 94,37Nm. Trumpan high-level pöntöllä ja netistä ladatulla kartalla. Eli siis ilman pyöräkohtaista säätöä.

Jos jaksais joskus mennä säädättämään sen kohdilleen, saattais pari hummaa lisää jostain ehkä tullakin.

Daytona -02, 135Hv ja 96Nm kx-centerin penkissä. Arrow slipari, power commander, bmc.

Back