• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 955i matkavarustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veepee_955
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Veepee_955

New member
Lieko foorumilaisilla kokemusta uudemman mallin Daytona 955i:n varustelemisesta matkalle. Tarkoituksena olisi heittää kesän lopulla tournee keski-eurooppaan ja sitä varten olisi hyvä saada mukaan jokunen välttämätön tavara.

Lähinnä kiinnostaisi mikäli joku on löytänyt kiinnityksiltään tukevat pehmeät sivulaukut, jotka sopivat paikoilleen myös korkeammalla kulkevan Trumpan oman tehorännin kanssa. Myös hyviä vinkkejä tankkilaukusta otetaan vastaan.

Mitään kiinteitä laukkutelineitä en lähtisi mielellään asentamaan nättiin pyörään...

Täältä löytyy ainakin jotain KLIKS!

Itsellä tuo tarakka ja siihen Givin laukku, tarakka kiinnittyy 4 pultilla ja sen asentamiseen/irroittamiseen menee noin 5min maksimissaan. Sivu- tai tankkilaukuista ei oo kokemuksia...

Topicia lainatakseni, itseänikin tuo tankkilaukku ratkaisu kyllä kiinnostaa
biggrin.gif
biggrin.gif

Ainaki IXSiltä löytyy remmikiinnitteinen tankkilaukku. -03 Triplessä ainakin toiminut bueno. Takana on ollut varustesäkki.

Mulla oli Daytonassa Bags-Connectionin quick-lock tankkilaukku. Tankin korkkiin tulee kiinnitysosa johon laukkua tulee. Ei edes kosketa tankkia ja irtoaa sekunnissa.

RM-Heino myy noita.

Lisäks oli trumpan oma tarakka ja takalaukku. Kaksi euroopan reissua tuolla kokooonpanolla. Toimii.

Kiitoksia vinkeistä. Täytyy RM Heinolla katsella laukkuja samalla kun vaihtavat renkaan ensi viikolla...

Mulla on Bagsterin tankin suoja + ite modattu "tankkilaukku".
Oivallinen systeemi. Suojaan voi kiinnittää melkein mitä vaan jos on tarve. Laukku nousee kuin konepelti tankkausta varten parin klipsin avauksella.
Bagster tankkilaukut toimii myös hyvin ja on laadukkaita kans mut se mikä mulla oli, oli turhan iso mun käyttöön ja vähän painoi mahaan.

Triumphin oma takatelinekin on - yhäti laatikossa...

Takapaksina käyttänyt melontapusseja takapenkkiin kiinni. (yks päällä tietty vaan) Niiden hankaluus on päätypakkaus ja nyt hankittuna Louisin rulla (nro 10024012 ) -Tarttee varmaan vielä tukevan sisäpuhjan jos ei oo tönkkö täynnä.

Takapenkin "kauhukahvan" kaveriksi oon kietassu penkin ympäri tukevan pakkaushihnan- > laukku pysyy tukevasti kun on 2 kiinnitys kohtaa, penkin koukut ja tuo hihna.

Vinkki: laukun kiinnityshihnoissa mulla on aina kiinni repun sivutasku (koko n3-5 litraa), jossa sadekamppeet yms muuta tarpeelista. Ovat kätevästi saatavilla eikä tartte purkaa kiinnityksiä yms

Sit isommalle reissulle: Kun hyviä en löytänyt valmiina kaupasta/netistä.. piti koettaa tehä ite.
Onko jollakulla tiedossa joku sivulaukkumalli, joka menis paikalleen ilman helvetillistä hihnarallia ja olis vedenpitävät?
Sade suojat on mitä on, joten niitä vältän jos mahdolista.

http://www.24.fi/mcjaykat/  sielä projektit -> sivulaukut. (uudet sivut tulee tässä joskus toisen osoitteeseen, noi ei enää päivity.)
Pikkasen vaatii rakentelua mut on tukevat, toimii ok ja on veden/hajun pitävät. parannettu versiokin on pyöriny mielessä, mut ei oo vielä ohjelmassa.

Back