• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Desibelimittari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Stick
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

The Stick

New member
Onko porukalla kuinka kiinnostusta Desibelimittariin? Mahdollisuus olisi hankkia
tämän kaltainen mittari omaksi. Mittarin hinta 129€/sis. ALV (mittari siis uusi)!
Jos kinnostuneita on useampiakin, voidaan hintaa koittaa polkea alaspäin
033102bebe_1_prv.gif

Kiinnostuneet voivat ilmoitella tässä ketjussa ja sen mukaan katsellaan jatkoa
idea3.gif

Meinaatko siis jotain kimppatilausta järkkäillä vaiko oot vaan myymässä?

Osta sellainen takavuosien kumipäällysteinen nokia, numeroa en muista. Siinä on varusteena db mittari, ja ihan toimiva jopa. Joskus aikanaan kokeilin työturvallisuustarkastajan mittarin kanssa, ihan paikkansa piti! Ei varmaan maksa kahta kymppiä, kun vaan löydät myyjän. Omaani en myy, on pojan rakas lelu...

Osta sellainen takavuosien kumipäällysteinen nokia, numeroa en muista. Siinä on varusteena db mittari, ja ihan toimiva jopa. Joskus aikanaan kokeilin työturvallisuustarkastajan mittarin kanssa, ihan paikkansa piti! Ei varmaan maksa kahta kymppiä, kun vaan löydät myyjän. Omaani en myy, on pojan rakas lelu...
Ite oon tollasta duunipuhelimeks yrittänyt metsästää, vähän vaikeeta on ollu löytää. Se malli on 6XXX? Faijapuolella on sellanen firman luurina.

Vois lähteä mukaan kimppaan. Hienoa että joku viittii järkätä!

ebaystä löytyy halpoja mittareita.. laadusta en tiedä, mutta ajattelin kokeilla onneani ja talvella hommaan moisen. Sittenpähän näkee
smile_org.gif

- P

mulla oon kyseinen nokia seisonut kaapissa 2v. 5410i. Pitää vaan uudet kuoret löytää jostain, ihan toimivaa.

Back