• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Desmosedici rr

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 750S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Komean värinen.
biggrin.gif
 
Hmm. Kaudelle 2007 tuo voisi olla aika mukava vekotin. Kunhan vuoden 2006 rajoitettu sarja on myyty...
 
Sain juuri veroilmoituksen kuoreen...
crazy.gif
eek.gif
lookaround_orig.gif
033102ass_1_prv.gif
nixweiss.gif
, niitten paperien perusteella taidan siirtää sedicitähtäimen vuosimalliin 2106
lookaround_orig.gif

Toi perspönttö näyttää senverran tiineeltä , et kohta varmaan poikii pari 49darkkia...juu onhan tuossa ainesta!
 
Näyttääpä aikas perkuleen hienolle!!! Kait tuota pöntöä vielä siistitään?
wink.gif
 
jepjep...taitaa olla trendi ny sellanen, että vilkut peileihin ja V*tunRuma pönttö kaupanpäälle (vrt.Suitsa)

crazy.gif
 
Noiden pönttöjen osalta 749/999:ä koskien Cathcartin ja Cookin kirjassa "Ducati 999" on aika mielenkiintoista tarinaa ja kuvia.

Alunperin pönttö noudatti pyörän muuten terävärajaista muotoilua, ts. sen reiät olivat paljon isommat kuin tuotantomallissa ja aika kulmikkaat. Reiät kun oli muotoiltu kulmikkaiksi "L"-kirjaimiksi, joissa "L":n lyhyen sivun kärjet osoittivat alaspäin siten, että vasemman putken "L" oli "L" kierrettynä 90 astetta myötäpäivään ja oikea pönttö "L":n peilikuva käännettynä 90 astetta vastapäivään. Lisäksi "L":n lyhyen sivun kärjet oli muotoiltu "nuolenkärjiksi niin, että niiden muoto vastasi suuntavilkkujen muotoa.

Kun tuotantomalleja sitten kokeiltiin, ongelmia syntyi siitä, että EU:n vaatimusten mukaan satulassa olevan nauhan piti kestää joitakin satoja kiloja nykäystä ja toisaalta siitä, että alunperin muotoillut putket kuumenivat liikaa (kuultuani exäni kommentteja siitä miten putket kuumenevat nykyiselläkin virityksellä jonossa seistessä, en ole ihan varma haluanko edes tietää miten alkuperäinen idea kuumeni). Kuumeneminen sitten johti siihen, ettei hihna kestänyt kuumentuneena riittävästi, putkien peittona oleva kate alkoi sulaa yms., joten tuotantomalliin otettiin ne putket mitkä siinä nykyään ovat. Kun kuvia katsoo, olisi kyllä toivonut muotoilijan alunperin suunnittelemaa ratkaisua. Siinä olisi ollut aidosti tyyliä.
 
Upea!
eek.gif


Paitsi tuo savupiippu, joka on ainakin ruma. Kaipa se paranee vielä. Tollasen vois ostaa sitten vuonna 2050, kun on tuollaiseen rahaa, ehkä.
 
Savupiipussa on tosiaan vielä hiomisen vara  
wink.gif


Lähinnä tuossa häkkyrässä nyt kiinnostaa, että onko se twin pulse vai four pulse vehje..

ps. Poikkeuksellisesti noista peileistä voi nähdä muutakin, kun vain oman olkapään!
 
Tuossa on potentiaalia tosiaan. Mutta nyt ruuvaamaan oman 999R:n akkua kiinni, jos vaikka saisi savua tulemaan rööreistä...
tounge.gif


Öö eiku just heräsin, se onkin edelleen ST4s..
biggrin.gif


Se täytyy todeta itsekin, että eniten jännittää, tuleeko tuosta Ducati-ääninen twin pulse vai VFR-ääninen four pulse masiina...

Upea laitos varmasti joka tapauksessa, kunhan saavat valmiiksi.
062802moto_prv.gif
 
Makuasioitahan nuo ulkonäköjutut on, mutta omiin silmiin näytti ***tanan rumalta vekottimelta.
 
Makuasioitahan nuo ulkonäköjutut on, mutta omiin silmiin näytti ***tanan rumalta vekottimelta.
Melko ruma myös minun mielestäni, mutta enpä usko, että se on vielä lainkaan saman näköinen kuin tuleva myyntimalli. Ainakin autopuolella nuo prototyyppiversiot ovat tarkoituksella tehty ihmeellisen näköisiksi ja kauaksi valmiin mallin ulkonäöstä. Onhan se kuitenkin nähty, että Ducati hallitsee tuon muotoilu- ja ulkonäköasian, joten en ole vielä huolissani. Tosin minun ei tarvitse kyllä edes haaveilla tuon hintaisesta laitteesta.
 
Juuei, saahan sitä arvailla ja shoppailla. Toivottavasti tosiaan ei tule olemaan ainakaan just noiden mallien näköinen. Ei olis oikein ducatin näköinen. Kassotaan nyt, mielenkiintoinen aihe, mutta eipähän taida olla ihan ekana omassa tallissa moinen.

Hmmm...rumista putkista puheenollen, pitäisköhän rikastumista odotellessa ruveta 'rumentamaan' omaa mopottia härskeillä putkilla...
Aika härski ss
vielä härskimpi edestä

Toisaalta esim. tuo uusi isompi Multistrada tolleen laiteltuna ei ookaan enää kovin pahan näköinen.
 
Jokin tuossa Ducatin muotoilussa antaa siihen kestoa ajanhammasta vastaan. Nuo erilaiset muototutkielmat tulevat ja menevät, koska heijastavat juuri sen hetken trendejä. Toivottavasti tuotantomallien muotoilussa pysytään konservatiivisemmalla linjalla.
 
Back
Ylös