• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Devil Magnum & FZS600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Manix

New member
No nyt tuli Spare Wheelistä tekstaria että toissapäivänä tilaamani pönttö saapui. Pitää sitten viikonloppuna ihmetellä että mitenkäspäin tämä menee kiinni.
tounge.gif

Keväämmällä olis sitten tarkoitus käyttää prätkä KemiMC:llä säädettävänä ja penkitettävänä. Mitenkä lie, kannattaako vielä investoida "vapaammin virtaavaan" ilmanputsariin? Vähän olen ristiriitaista juttua kuullut tehonlisäyksen tiimoilta, jotkut sanoo että auttaa, toiset sanoo ettei mitään väliä ja kolmannet vielä että pahentaa vaan asiaa.

Mitäs kustansi? Itekin ajattelin laittaa jonkun pöntön fasuun... Kartoittelen vaihtoehtoja, onko toi Devil hyvä?

435€ tuli hinnaksi.

Mitä haulla löysin menneitä juttuja niin pääosin tyytyväisiä ovat .orgilaiset olleet. Äänekäs putki ainakin.
smile_org.gif

JP_445:n vinkistä kattelin Akran putkia Carpimotolta ja kohtuu halvalla olisi niitäkin saanut mutta hintaa olis tullut kuitenkin 510€ toimituksineen joten päädyin hommaamaan Devilin ihan kotosuomesta.

Mulla on putki ja filsu pikkufasussa ja säätämässä kun kävin niin oli valmiiks melkein kohdallaan; hiukan oli alhaalla laihalla. Eli periaatteessa tosta vois päätellä että pelkällä sliparilla ei menis laihalle. Nuo vissiin käy hiukan rikkaalla vakiona, näin olen jostain lukenut.

Kunhan paikalleen saat niin kerroppa kuinka muuttui aanet ja vaikuttiko tehoon mitenka. Olen itsekkin hommaamassa sliparia pikkufasuun ja just devilia ajattelin. Asustelen Tsekissa talla hetkella ja taalta voiskin saada kohtuulliseen hintaan kaikennakosta tauhkaa mopovehkeeseen
smile_org.gif

Mitenkahan se o sitten suutinten vaihdolla ja vaparilla vaikutusta asiaan, tarviiko niita edes vai kannattaako tyytya pelkkaan slipariin.

Kertokaas joku jos on kokemuksia asiasta.
withstupid.gif

No nyt se on paikallaan ja kuulostaa ihan MOOTTORIPYÖRÄLTÄ.
smile_org.gif

Eli äänet on enemmän kuin kohdallaan. Tässä parin viikon sisällä käyn Kemissä tarkistamassa kaasarien säädöt ja penkittämässä hepat joten sitten osaan kertoa enemmän tuliko kaakkeja lisää.

Ajelujakin on sitten suoritettu ja äänet on tosiaan kohdallaan kun Jullekin kommentoi että "hirvee mökä lähtee" tai jotain sinnepäin.
tounge.gif

Eipä tuo tuntunut laihallekaan vetäneen konetta, ei ainakaan mitään tavallisesta poikkeavaa esiintynyt kiihdytellessä taikka tasakaasulla. Sittenpä sen näkee kun mittarilla joskus mitataan.

No nyt se on paikallaan ja kuulostaa ihan MOOTTORIPYÖRÄLTÄ.  
smile_org.gif

Eli äänet on enemmän kuin kohdallaan. Tässä parin viikon sisällä käyn Kemissä tarkistamassa kaasarien säädöt ja penkittämässä hepat joten sitten osaan kertoa enemmän tuliko kaakkeja lisää.
Pistähän kommenttia tänne, kun olet käynyt kemissä säätään.

Itse laitoin Hurricin rac1 carbon ovaali -sliparin ja ei ole tuokaan enää liian hiljainen. Tuossa itsekkin miettinyt, että pitäisikö käydä säädättämässä. Samalla näkisi että on suunnilleen oikea määrä hummia jalkojen välissä...

sanoi:
Pistähän kommenttia tänne, kun olet käynyt kemissä säätään.

Itse laitoin Hurricin rac1 carbon ovaali -sliparin ja ei ole tuokaan enää liian hiljainen..

Paljonko maksoi Hurric? Tormasin taalla Termignoni jalleenmyyjaan ja carbon piippu pikkufasuun maksaisi 380-558egee. Myyja kehui putken maasta taivaisiin niinkuin heilla on tapana, onkait se varmaan ihan hyva ku Rossikin sita kayttaa. Itella o kuitenki ne aanet ensisijainen kriteeri... mutta hiljasen puoleisiahan ne tuppaavat siina hyllyssa olemaan  
sad_orig.gif

Onko kellaan kokemuksia kyseisista?

Paljonko maksoi Hurric? Tormasin taalla Termignoni jalleenmyyjaan ja carbon piippu pikkufasuun maksaisi 380-558egee. Myyja kehui putken maasta taivaisiin niinkuin heilla on tapana, onkait se varmaan ihan hyva ku Rossikin sita kayttaa. Itella o kuitenki ne aanet ensisijainen kriteeri... mutta hiljasen puoleisiahan ne tuppaavat siina hyllyssa olemaan
sad_orig.gif

Onko kellaan kokemuksia kyseisista?
Sain tuon omani ostettua täältä orgista vähän käytettynä. Aluksi oli ajatus tilata juuri tuo RAC1 (alumiininen) Louisilta saksasta, mutta nyt sain halvemmalla ja helpommalla. Sakut pyytää 359,- tuosta carbon versiosta ja 309,- alumiinisenä.

Back