sakutt
New member
Pyöränä xj600 diversion -94. Talven aikana pitäis vähän huoltaa ja tehdä lieviä parannuksia.
Kysymyksenä kaasuttimien synkkaus ja säätö. Kuinka paljon pitää kuvetta kaivaa kaasuttimien synkronoinnista liikkeessä noin suurinpiirtein? Pyörän mukana tuli dynojetin suutinsatsi. Kannattaako laittaa kiinni? Onko siis mitään käytännön hyötyä kun on orggisvaimentajat kiinni, sekä vakio ilmanputsari.
Ja onkos kellään kokemuksia stormin myymistä "10% jäykemmistä etujousista"? Onko apua keulan mahdottoman hyytelömäiseen käyttäytymiseen?
Sitten vielä, onko kellään tietoa oliko uudemmissa divukoissa sähköinen polttoainepumppu? Kun tän ikäsessä on toi alipaineella toimiva.
Hekotetaan kaikki jo valmiiksi "paras parannus on ku ostat uuden pyörän"-vastauksille, niin pelastetaan niiden kirjoittaja sen kirjoittamiselta.
Ja tarkoituksena olis kyllä vaihtaa pyörää, mutta vanhempaan.......
Kysymyksenä kaasuttimien synkkaus ja säätö. Kuinka paljon pitää kuvetta kaivaa kaasuttimien synkronoinnista liikkeessä noin suurinpiirtein? Pyörän mukana tuli dynojetin suutinsatsi. Kannattaako laittaa kiinni? Onko siis mitään käytännön hyötyä kun on orggisvaimentajat kiinni, sekä vakio ilmanputsari.
Ja onkos kellään kokemuksia stormin myymistä "10% jäykemmistä etujousista"? Onko apua keulan mahdottoman hyytelömäiseen käyttäytymiseen?
Sitten vielä, onko kellään tietoa oliko uudemmissa divukoissa sähköinen polttoainepumppu? Kun tän ikäsessä on toi alipaineella toimiva.
Hekotetaan kaikki jo valmiiksi "paras parannus on ku ostat uuden pyörän"-vastauksille, niin pelastetaan niiden kirjoittaja sen kirjoittamiselta.
Ja tarkoituksena olis kyllä vaihtaa pyörää, mutta vanhempaan.......