• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Drag Star 650

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Marlin

New member
Olen aikeissa hankkia 650 Drag Starin? Mitä pitäisi tietää käytettyä ostaessa juuri tuosta mallista? Onko ajokokemuksia? Onko paljon eroa Virago 535 käsittelyyn, kömpelömpikö? Mielipiteitä?

Onhan se ainakin olemukseltaan vähän möhkömpi kuin Virago, joka onkin lähes kaunein vakiomopo...
biggrin.gif

Tehoa 650:ssä on hiukan vähemmän, vääntöä, painoa ja kokoa enemmän. Itse vaihdoin juuri 535:ni XVS 650 Classiciin. Päätökseeni vaikuttivat positiivisesti nimenomaan monet orggilaisilta saadut mielipiteet ja kommentit. Mitään isompia negatiivisia kokemuksia ei kellään Dragstaristilla ollut. Tosin, eipä Viragossakaan valittamista ollut. Vaimo vain ihastui näyttelyssä Drag Starin sunset silver -väriin!
cool.gif

Sirompihan 535 Virago kyllä on...mutta Dragissa on kyllä hyvä sellainen oranssikin väri... kumpi parempi? *pähk* ei voi tietää
nixweiss.gif
Väsyykö räpylät enemmän Dragin leveämmässsä otteessa? Heittäkää nyt ihmeessä kommentteja! Vakuutuksetkin pyörii samoissa summissa.

oon itte ajanu niin 535 vikarolla, kuin dragstarilla! ja toi dragstari oli dynojetattu ja siinä oli avarat putket kiinni! ei merkittävää vaikutusta vakioon verrattuna, paitsi meteli oli hyvä! dragstari on hyvä ajaa vikaroon verrattuna koska dragstar on ns. massiivisempi, raskaampi ja siinä on tosi alhainen painopiste! moottori vääntää hyvin isommillaki vaihteilla! dragstari on hyvännäköinen, linjakas -ollakseen tehdasvalmis japanilainen customi! (tässä oli pyrstölokkari, T-bar stonga etc... saksan tuontia sano!) alusta oli erittäin hyvä verrattuna vikaroon kaikin puolin! loivemman keulakulman ansiosta kai....

noista kahdesta vaihtoehdosta dragstar olis miettimättä mun vaihtoehto! mut sun päätös!
wink.gif

Saiskos ujosti tiedustella ajajan mittasuhteita? Kulkeeko draggi yhtä näppärästi 164cm hiukka persjalkasellakin kuskilla kaupunkioloissa?
smile_org.gif

Kyllä noin pitkällä ihmisellä Drag kulkee ihan moitteetta, se istumakorkeus ja painopiste tosiaan on alhaalla. Eli eiku vaan koeajolle ja ostoksille.

Saiskos ujosti tiedustella ajajan mittasuhteita? Kulkeeko draggi yhtä näppärästi 164cm hiukka persjalkasellakin kuskilla kaupunkioloissa?  
smile_org.gif
hyvin kulkee, ite oon 180cm pitkä ja 80kg painava! tosin mulla se vikaro oli hiukka ahdas ja sellanen, sellanen "rimpula"
biggrin.gif
mun alla huiput tollasella "hienoviritetyllä" dragstarilla 140 kelloon lepakkoasennossa! eikä se mikään kilpapyörä ookkaan! plussaa siinä oli sellanen melkeen levee takarengas! oli aika jees!
062802moto_prv.gif

Vaikka omallani ei kilometrejä ole juuri tullut, niin käy vertaamassa vaikka 535 viragoon, niin tunnet sen eron heti;)

Ajoasento on minulle 170 cm täysin optimaalinen eli ainoa customi mikä sopi heti täydellisesti käteen;)

Mun mopossani on customoitu satula ja istuinkorkeus laskettu vielä normaalista 69,5cm--->60 cm:ään...

kuvia:

http://airfoto.fujikuvat.fi/album/showalbum.php?id=38156

Minä kävin läpi 800 Marauderin, VT 600, 750 Shadowin, 800-1400Intruderit, VN 800 ja 650 Drag Starin...

Drag Star oli ehdottomasti paras minulle ja eroa 535viragoon on niin paljon etten edes kokeillut sitä ja virago ei miellytä minua ulkonäkötekijöiden suhteen ollenkaan;)

Kannattaa kokeilla mikä sopii käteen, mutta minulla järjestys oli seuraava...

650DragStar
800Marauder
VN800
750 Shadow
Intruderit
VT600

Pyörän hankkimisiloa sinulle
wink.gif

Kiitos ja kumarrus vastanneille  
bowdown.gif
nyt on oikeastaan valinta enään kahden Drag Starin väliltä, lähinnä makuasia. Ja sitten kohti uusia tuulia  
sport05.gif

Hyvä päätös. Ja kyllä tästä orgin poppoosta vaan on apua.
Virago on kyllä hel**tin hyvän näköinen mopo, mutta Drag Starilla liikenteeseen pääsyä minäkin odottelen...
cool.gif

Dodiin! Nyt on sitten Drag Star Classic 650cc vm 99 alla ja ensimmäiset 90 km ajettu!! Upea bike!!
062802jumpie_prv.gif
Ruosteenpoistokurssi onneksi odottamassa ja nyt se onkin tosi aiheellinen, jottei sählää itseään eikä draggia kumoon. Paikallaan käsittelyssä ja hitaissa nopeuksissa on hiomista, mutta tiellä menee kuin juna.

Onnea vaan Marlin hienolle mopolle! Eilen sain oman Drag Starini ajoon ja kyllä hyvin kulkee.
Viragoon on erona massiivisempi olemus, erilainen ajoasento (jalat edempänä, leveämpi ote) ja sellainen vähän jämäkämpi tuntuma. Nyt vaan hyviä kelejä...
biggrin.gif

Back