• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ds - s4r - s2r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WDW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopo lähti tallista uuteen kotiin ja monsterikuumetta pukkaa. Vähän ohi topikin aiheen, mutta omaisikohan joku kokemusta siitä miten tuollainen -08 696 vertautuu esim. -06 S2R:ään?

Hieno pyörä. :orgmp:

Fiilikset kohillaan, ku tuolla ajelee eikä ylläpitokaan maksa ihan maltaita.

Nyt on pyörä haettu kotiin ja olihan se... erinlaista. Aluksi itketti kun RR oli poissa mut sit ku pääsi vauhtiin niin oli se helvetin hauskaa=D

Onnittelut. Itse ostin viime kesänä 1000ds :n ja ei ole kaduttanut hetkeäkään. yhden pidemmän 3600 km reissun olen sillä heittänyt ja voin sanoa, että yksin ajettuna sopii matkallekin. Mietin kanssa aikoinaan s4r:n ja ds:n välilä ja kyllä oikean vallinnan tein. DS on niin helppohuoltoinen ja paljon vähemmän ollut vikoja. Kiinni ducati performance kit (ecu+vaparisuodatin+Arrow sliparit)

Tosta pyörästä on lyhyessä ajassa muodostunut todellinen rakkaus :rakastunut:

Kyllähän se erinlainen on ku aikasemmat pyörät mutta lähestulkoot pelkästään positiivisessa mielessä. Ei mulla koskaan noin hauskaa ole ollut ajaessa. Ketterä ku mikä ja taittuu kivasti mutkiin. Rajotin vaan hakkaa turhan nopeesti vastaan. Siihen en oo viellä tottunut. Toinen joka aiheuttaa ongelmia on alaspäin vaihtaminen kun aina saan takasen luistamaan ku liian innoissani vaihdan. Varsinkin mutkapätkillä toi on vähän hakusessa kun pitäis pienemmälle vaihtaa mut samalla vähän pelkää sitä takasta. Noh eiköhän se sieltä ala löytymään miten tota kuuluu komentaa.

Ja ne äänet... Joka suunnalta tulee jotain kilketta ja mörinää. Joko vaparin imuäänet, kytkimen kolina tai sitten jumalaiset pakoäänet. Tosin, eipä tarvi yrittää ees selitellä jos poliisisetä tahtoo db:t mitata.

Kuvia pyörästä

Back