Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mikä rengas? Voisi kuvitella matalamman paineen olevan poikaa.
Kuluneet kumit kyllä liipostavat herkästi ja jos olet 5 ratapäivää ajellut rengasta kääntämättä (muita kuin Motoparkkia) niin takuulla alkaa reuna loppumaan oikealta. Väärä paikka sit säästää enää.
Continental race attack street medium. Ei tässä sen kummemmin oo säästelty, se vaan sattui kai loppumaan nyt oikealta puolelta. Alastaroa tällä on tahkottu ja varmaan sitten ens kesänä täytyy reviiriä laajentaa, jos olis sopivaa kuljetuskalustoa silloin alla. En usko, että vasen puolikaan on enää kovin kaukana samasta pisteestä. Tyytyväinen mä oon siihen, että kesti kesän ajot. Uutta sitten ens kesäksi alle Kaipa niitä lähtöpaineita vois vielä laskea sinne 1.8 nurkille. Oon vaan kattonut, että rengas on pysynyt siistinä ja ajatellut, ettei ne voi kovin pahasti olla pielessä.
Päästää ilmat pois ja peukalolla tai jollain muulla ruumiin ulokkeella painelee kummia. Jos ei ole enää pintaa jäljellä jossain kohtaa, niin pitäis kyllä huomata.
Laitetaan nyt samalla kommentti, että tämän threadin alun rosterimutkat triggas omat suunnitelmat liikkeelle. Jälki ei ole yhtä hyvää, mutta itse olen tyytyväinen. RSV:n tuplaputket modasin 2-1 putkeksi ja änäriin tuli vähän isompi reikä... https://www.youtube.com/watch?v=YVd9syghtmM
Helmee Jos olit kolvannu noita tigillä, niin ota reilusti virtaa pienemmälle, niin tulee siistimmät saumat. Jos se sauma menee mustaksi, virtaa on ollu liikaa. Kyllä motskarissa kuuluu olla kunnon savupiippu Mulle on vaan jääny kaikista 90-luvun superbikeistä fiksaatio tohon yhden puolen setuppiin Toinen syy on laiskuus ja raha
Tähän on hyvä päätellä tää kausi. varmaan vielä jotain pientä nurkkapöristelyä tulee harrastettua, mutta nyt jo tekis mieli vetää toi vehje palasiksi ja kuskata runko pulverimaalaukseen. Samalla vois vaihdella ohjauslaakerit tai ainakin rasvata ja tarkistaa. Tuosta kun tota vaihdepoljinta katsoo, niin ei se kyllä kaukana oo radasta vaikka tuokin on sisempänä kuin alkuperäinen. Kauhee irvistys kuskilla . Tää ehkä ihan hyvää infoa kaikille, jotka ovat ajatelleet käyttävänsä jalkatappien siirtopaloja. Tulee aika paljon kaikenlaista ongelmaa ainakin radalla, kun kaikki vipstaakit alkaa raapia maahan. Yllättävän tarkalle ne on mitoitettu.