• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati 750S -02

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hecto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hecto

New member
Morjens
Elikkäs olen nyt ostelemassa ensimmäistä ihan omaa pyörää ja olen miettinyt tällaista kun pysyy viel ihan kohtuu hintaisena ja vähän ajettuna. Voisiko joku antaa jotain rehellistä kommentin tynkää tästä pyörästä.

Kiitoksia jo etukäteen =)

Rehellistä kommenttia... mulla kyllä on aika lailla oma lehmä ojassa.

Pyörä on erittäin kiva ajaa, varsinkin Ducati Performance -kitillä varustettuna. Tehoilla ei pääse brassailemaan japsi-rivikone-kuussatasille, mutta ajo-ominaisuuksilla hyvinkin. Kyllä vauhdissa pysyy aika mainiosti. Mattamusta väri on hieno...

Tästä on ollut aiemminkin puhetta, koitampa hakea vähän linkkejä.

Yksi oikein hieno yksilö löytyy signaturesta alta...
wink.gif

Kiitoksia paljon mut nyt näyttäis siltä kun kävin tuolla motormanilla et ehkä olen kohta uuden Kawasaki Z 750:sen omistaja.. tuntui kyl hyvältä

sanoi:
Kiitoksia paljon mut nyt näyttäis siltä kun kävin tuolla motormanilla et ehkä olen kohta uuden Kawasaki Z 750:sen omistaja.. tuntui kyl hyvältä

EI, älä tee sitä! Niitä on kaikkialla. Ei vaan, osta jos se tuntuu paremmalta. Itsellä oli 600 bandit ja ajelin muitakin rivinelosia mm. uusi R6 ja R1, eikä mikään niistä säväyttänyt samalla lailla kuin 750SS. Siinä vaan on sitä jotain mitä olin pyörältä kaivannut.

Ei niit kyl tääl "pojoisessa" ole pahemmin näkynyt.. Aattelin tota ducatia mut varaosat ja huollot on kalliimpia. 45kw =( Z 750:sen sais viel tuliterän kympil... siihen kaupan päälle sit jotain roinaa.

Oletko päässyt kokeilemaan tuota 750S:ää missään? Se 45 kw tuntuu riittävän hyvin ainakin mun ajoihin, koska se tulee ulos huomattavasti mukavammalla tavalla kuin esim 600 rivinelosessa, jota loppujen lopuksi tuli ajettua aika harvoin sille "oikealla" kierrosalueella. Se on tietenkin makuasia tykkääkö sellasesta kierroskoneesta, mutta ainakin mulla käytännön ajossa tuntuu tehokkaammalta ja mukavammalta tollanen matalammilla kierroksilla käyvä peli. Varsinkin sitä murinaa on kiva kuunnella kiihdytellessä ilman, että ykkösellä ajaessa ja kunnolla kiihdyttäessä vauhtia on jo ennen punarajaa 120 km/h. Makuasioita hyvin pitkälti. Kannattaa käydä koittamassa, jotkut pitää paljon, jotkut ei ollenkaan.
Huoltojen hinnoista en sinänsä tiedä, mutta melko helppo toi Ducatin kone ainakin on itse huoltaa, osat on kalliimpia, jos ostaa niitä missä lukee Ducati. Esimerkiksi öljyn- ja ilmansuodattimista saa maksaa moninkertaisen hinnan jos ne ostaa "alkuperäisinä" eikä tarvikkeena jostain autotarvikeliikkeestä.
Eiköhän muuten tollanen -02 750S pitäisi irrota jonkin verran alle kympillä, jos ei tuijota suoraan sitä mitä niistä pyydetään, vaan käy kyselemässä ihan oikeita hintoja myyjiltä.

(...)
Eiköhän muuten tollanen -02 750S pitäisi irrota jonkin verran alle kympillä, jos ei tuijota suoraan sitä mitä niistä pyydetään, vaan käy kyselemässä ihan oikeita hintoja myyjiltä.
Niin siis, jos ei tarvitse olla uusi, niin mun yksilö ainakin irtoaa reilusti alle tuon... Ja siinä on jo Ducati Performance-sarja mukana.

Ei muuten viitsisi tyrkyttää, mutta aamulla alkoi taas harmittamaan kun kävelin Ducatin ohi ja tajusin, että sitä ei ole edes käynnistetty kahteen viikkoon...
confused_orig.gif

Linkki myynti-ilmoitukseen: >Ducati 750S<

edit: Hiisi. Oli jäänyt hinta ilmoituksesta kokonaan pois. Nyt korjattu...

Back