ducati 851

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ducati851
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ducati851

New member
:vihainen:No niin....kampuran tukilaakeri laturinpuolelta paskaksi...akseli lievästi mutkalle.Mahtaisko löytyä sopuhintaista 851.sen myllyä
confused_orig.gif
??kämnalla olis mut ku on tuo tilauskieli lasten kengissä niin josko täältä ensin koklais.elikkä laittakaa meiliä jos on tarvetta tällänen mylly hävittää.
ghostface.gif
ghostface.gif
 
Tilaa suosiolla sieltä käemnalta. Suomesta löytyy huonosti takuukunnossa olevia myllyjä. Ja laita samointein 888 sinne.
Nimimerkillä; kokemusta on.

Vastaavat sähköpostiin käemnalla ihan englanniksi. Kone on kasattu ja kunnostettu. Tulee täydellisenä uusilla hihnoilla ja kytkimellä. Eli eivät ole loppupelissä mahdottoman hintaisia. Rahti oli 2v sitten 180€ ja tuli noin viikossa siitä kun rahat siirsin.
 
Tilaa suosiolla sieltä käemnalta. Suomesta löytyy huonosti takuukunnossa olevia myllyjä. Ja laita samointein 888 sinne.
Nimimerkillä; kokemusta on.

Vastaavat sähköpostiin käemnalla ihan englanniksi. Kone on kasattu ja kunnostettu. Tulee täydellisenä uusilla hihnoilla ja kytkimellä. Eli eivät ole loppupelissä mahdottoman hintaisia. Rahti oli 2v sitten 180€ ja tuli noin viikossa siitä kun rahat siirsin.
eipästä näyttäny olevan ku yks 851,sen mylly jotain päälle 20.piä ajettu hintaa jotain 1950.ä
buttrock.gif
 
Tilaa suosiolla sieltä käemnalta. Suomesta löytyy huonosti takuukunnossa olevia myllyjä. Ja laita samointein 888 sinne.
Nimimerkillä; kokemusta on.

Vastaavat sähköpostiin käemnalla ihan englanniksi. Kone on kasattu ja kunnostettu. Tulee täydellisenä uusilla hihnoilla ja kytkimellä. Eli eivät ole loppupelissä mahdottoman hintaisia. Rahti oli 2v sitten 180€ ja tuli noin viikossa siitä kun rahat siirsin.
eipästä näyttäny olevan ku yks 851,sen mylly jotain päälle 20.piä ajettu hintaa jotain 1950.ä
buttrock.gif
No niinpä näkyy olevan päivän tilanne. Voihan olla että kohta on muitakin, kannattaa kysyä. Mutta tosiaan tuolta se kannattaa tilata, tulee tarkat paperit mukana mitä koneelle on tehty yms. Lisäksi saat sopivan lastun omalle kokoonpanolle, eli jos on putkea yms vaihdettu. Loppupelissä hinta on inhimillinen kun ajattelee mitä kytkimen, hihnojen ja muiden kulutusosien uusinta maksaisi vanhaan koneeseen minkä ehkä suomesta löydät. Itse aikoinani selvittelin ja laskin mikä kannattaa. Eli tilasin käemnalta.
Suomesta joku tarjosi paljon ajettua 851 konetta ilman mitään historiatietoja ja hinta oli luokkaa 1500€?
Lisäksi ottavat vanhan koneen vaihdossa jos et halua sitä säästää. Ja jos myyt sen täällä osina niin siitäkin saa jotain.
 
Mulla on muistikuva että 906-907 ja ST2:ssa on sama alakerta 851/888 sarjassa

Iskun pituudessa(lue kampiakselissa) on eroja.


mime
 
Ei ole tietoa kilometreistä.Edellinen omistaja oli retkillään
löytänyt 888 koneen ja vaihtanut sen pyöräänsä.851 jäi
ylimääräiseksi.
 
No helvata... :mitäänottanu:ehdin jo kämnalta hommata.Varmaan ens viikolla tulee. :tyhmäminä:No tällästä sattuu,olikohan paljonki ajeettu se mylly siä cuda motorsilla??
crazy.gif
No siinä käemnan koneessa on uudet hilut ja takuu.
Turvallisempi ostos imo.
mut kyllä sille hintaakin tulee...lisäävät siihen hintaan rahdin,kuljetuspakkauksen,alvin,niin johan oli kahen ja puolentonnin kiulu....tälläviikolla pitäis saapuman
buttrock.gif
talktohand.gif
 
Tilaa suosiolla sieltä käemnalta. Suomesta löytyy huonosti takuukunnossa olevia myllyjä. Ja laita samointein 888 sinne.
Nimimerkillä; kokemusta on.
Mites tuollaiset vaihtoprojektit, koneen iskutilavuuden kasvattaminen. Jos pyörä menee katukäyttöön, niin kannattaako silti olla ihan hiljaksiin rekisteröintiviranomaisten suhteen?
 
Tilaa suosiolla sieltä käemnalta. Suomesta löytyy huonosti takuukunnossa olevia myllyjä. Ja laita samointein 888 sinne.
Nimimerkillä; kokemusta on.
Mites tuollaiset vaihtoprojektit, koneen iskutilavuuden kasvattaminen. Jos pyörä menee katukäyttöön, niin kannattaako silti olla ihan hiljaksiin rekisteröintiviranomaisten suhteen?
Omassa entinen kone oli myös 888. Papereista en muista tarkemmin
miten oli. Saksantuonti ja kone laitettu siellä.
Eihän se ole mikään ongelma sinänsä, ei taida 851/888 pyörissä olla mitään eroa alustassa ja jarruissa? Ainakaan uudemmissa, ensimmäisissä 851 taisi olla perinteinen keula?
 
Back
Ylös