• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati 916

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 10100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

10100

New member
Kiikarissa olisi tommonen 40tkm ajettu -97. Onko kys. mopottimessa jotain eritysiä asioita joihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Hienolta ainakin näyttää ja varmaan vielä hienompi ajaa.
 
Niin ja lisätään vielä, mikäli joku on aikeissa luopua omastaan,tarjouksia tulemaan privalla.
 
Koskeeko nuo pinnoite ongelmat myös 916 8venttiliistä konetta ? Ja tietääkö joku paljonko tuollaisessa on hummia. Miten paljon tuolle koneelle on paljon ?
 
eikö kannattaisi etsiä 998 malli, missä näitä ongelmia ei enää esiinny(testastretta moottori). tietty 998 on vielä kalliimpi, mutta.....
smile_org.gif
smile_org.gif
 
Rahahan tässä ratkaisee. Tuon "korimallin" Ducati on vain ollut haaveena pikkupojasta asti, en kuitenkaan viitsisi lainaa ottaa pärrää varten (opiskelija) ja 9000euroa ajattelin sijoittaa.

Vaihtoehtoina on nyt ilmestynyt Aprilia RSV, Ducati SS1000 ja Triumph Daytona 650. Mutta ensisijaisesti tuollaista Ducatia etsin. Hinnat vaan tuntuu olevan ihan kiitettäviä.
EDIT:

Mahtaako nuo pitää paikkansa ? ;
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_916.htm
 
jaa meinaatko, että pitääkö ko. sivun tekniset tiedot ja tehoilmoitus paikkansa? kai tuo aika lähellä on, että noista vanhemmista semmonen sata hummaa lähtee. tsiigaile käppyröitä vaikka täältä.

Sen verran varoitan, että jos sulla on kovinkin tiukka budjetti, niin tuon ikäisissä pyörissä alkaa sitten pikkuhiljaa olemaan myös korjailtavaa ja osahinnat myöskin sisältää D-lisän.Tuolla toisaallahan oli puhetta esim. noista keinuvivuista. En halua kauheasti pelotella, mutta kunhan muistat vaan, että kustannuksia _saattaa_ tulla. Yleisesti ottaenhan noita on pidetty hyvin ja varmaan huollettu täsmällisesti.
 
joo, kateellisten panettelua... tällon -90 paso ja sen mylly on kiertäny jo ainakii toista kierrosta matkamittarissa eik siinoo vikaa... nää ducethan on tehty rautakaupan osista ja onneks mulle ei sattunu maanantaikappaletta
 
jaa meinaatko, että pitääkö ko. sivun tekniset tiedot ja tehoilmoitus paikkansa? kai tuo aika lähellä on, että noista vanhemmista semmonen sata hummaa lähtee. tsiigaile käppyröitä vaikka täältä.

Sen verran varoitan, että jos sulla on kovinkin tiukka budjetti, niin tuon ikäisissä pyörissä alkaa sitten pikkuhiljaa olemaan myös korjailtavaa ja osahinnat myöskin sisältää D-lisän.Tuolla toisaallahan oli puhetta esim. noista keinuvivuista. En halua kauheasti pelotella, mutta kunhan muistat vaan, että kustannuksia _saattaa_ tulla. Yleisesti ottaenhan noita on pidetty hyvin ja varmaan huollettu täsmällisesti.
Joo, itselläni kävi niin, että 996 oli "pakko" saada. Keinuvipuihin olin varautunut, ja kolmeahan siihen nyt vaihdetaan, mutta kun 9tonnia sitten vaihdettu kytkin näyttää yli 30t ajetulta ja vauhtipyöräkin oli jo löystynyt niin maksettavaa tulee väkisinkin lisää.
Minulla kävi tosin niin hyvä tuuri, että pyörän myynyt liike osallistuu noihin "yllätys"kustannuksiin, kun ehjänä möivät. Tiedoksi tämä kuitenkin.
Toinen asia on sitten ajonautinto ja omistamisen ilo, paljonko niille voi hintaa/arvoa laittaa.
-R-
PS Kyseinen "korimalli" on minunkin silmääni ehkä se kaunein....
 
^Laitetaanko uudet keinuvivut vai pinnoitetut? jos uudet, kerrotko kappalehintaa?
omg.gif


toi löystyneen vauhtipyörän huomaaminen on hyvä juttu, sitä ei varmaan ihan helpolla huomaa? (ainakaan purkamatta mitään?)
 
Kyllä se ikävästi vaikuttaa siltä että hilpaisen sinne pankkiin lakki kourassa jahka ehdin ja Ducatia tulee alle.

Osaisiko joku vastailla millaisilla kilometreillä noita vikoja alkaa ilmentyä (keinuvivut jne) ? Jos yhden kesän saisi nyt ajaa niin talvellahan ei ole kuin aikaa laittaa ;) Tuollaisen vauhtipyörän kiinnityksen nyt voi tarkistaa viikonlopussa (oletan ettei sen kiristäminen vaadi taikoja ?)

Ja tosiaan hinta-arvioita noille osille. Onko nuo vivut tosiaan 250euroa kipale
omg.gif
Ja eikö niitä vanhoja sitten voi pinnoittaa uudelleen kotimaassa ? Ei huvittaisi alkaa lähettelemään.

ja sitten olisiko tästä "Tarkista ettei takaratas ole syönyt taka-epäkeskoa" jollain antaa parempaa tietoa/infoa mitä pitää kytätä
smile_org.gif
jos vaikka on kuvilla osoitettavissa niin aina parempi.

Ja nyt siis puhun lähinnä 748:sta.
 
Back
Ylös