Ducati 999 haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pr7
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pr7

MotOrg ry
Vaihtokuume iski joten mitä pitäisi ottaa huomioon 999  etsiessä? V-twin cityssä myytävänä yksi 999 -03 hintaan 16200e, onko kellään ko. pyörän historiasta ym. tietoa?
Nykyinen pyörä ST4 joten 999 on varmasti eriluonteinen.

Laita uudempi 2005 tai 2006 malli niin on huomattavasti kauniimpi. Mulla on 999S myynnissä kun on liikaa pyöriä. Öhlinsin alusta on huippu. Halpa se ei ole jos vertaa Gixxereihin ym. En kuitenkaan tyrkytä vaan sanoimpa vaan mielipiteeni.

Täytyisi tuo ST4 saada menemään vaihdossa ja 05-06:set taitaa olla liian kalliita mun budjetille.

Joo... eipä tuo 999 vuosimallia 2004 hintaan 17300 ole kovin edullinen. Toisaalta hieno pyörähän se on ja noissa kun on alkujaan ollut kova hinta niin se tuppaa olemaan kallis käytettynäkin.

Avaamatta moottoria ei pyörästä pysty kertomaan täydellistä analyysiä. Jos kuitenkin menet katsomaan jotain yksilöä ja se on siistin näköinen, käy hienosti ja on hyvä ajossa niin kyllä sellaisen uskaltaa ostaa. Eivätkö liikkeet myönnä käytetyillekin jonkun pienen takuun tapaisen jutun?

999 myyntiilmotuksesta napattua, joku ei täsmää....

- Moottori Nestej., 4-tahtinen, 16-vent. nelisylinterinen rivimoottori, Twin cylinder, four-stroke, 90° ”L” type

999 myyntiilmotuksesta napattua, joku ei täsmää....

- Moottori Nestej., 4-tahtinen, 16-vent. nelisylinterinen rivimoottori,
No sehän selittääkin hinnan, tämä onkin joku erikoismalli
biggrin.gif

Myyn oman 999S:n 14.900 tax-freena. Tasan vuosi sitten kun ostin niin Suomen hinta oli 34.900 ja Saksan hinta 21.900. Ihan niin paljon en maksanut, mutta en viitsisi enempää takkiin ottaa 2600 km jälkeen. Eikä Saksassakaan ole juuri halvemmalla, katso Mobilesta (Geldernin pyörä on minun, mutta dealeri on laittanut kilometreiksi 6200 km). Kaikki halvemmat on 2004 mallia.
Termignonin putki ja lastu vaikutti tosi paljon. Tyytyväisempi olen siihen ollut kuin 1098S:ään, ei mitään moitittavaa. Pyöränä se on tosi hyvä ja voihan se olla että pidänkin sen ja myyn 1098S:n kun Desmosedici tulee vuoden päästä.
Otin joka tapauksessa kausikilvet touko-heinäkuuksi kun vakuutus Saksasta maksaa vain 100 € ja ajan sillä lomalla Suomessa. Hintahan on jo pudonnut...
Eli jos kiinnostaa niin vappuna pyörä on Suomessa.

Back