• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati Diavel

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turunsussu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

turunsussu

New member
Moro, oon varannut kyseisen jos ei nyt paholaisen niin vähintään sen pikkuveljen Tuusmotorista. (ei saa mennä ostamaan..:rant:). Mutta: joltakin jo löytyy eli olisin kiinnostunut keskustelemaan

No joo... siirretään kuhan keritään. Tämä voi muuten mennä trolliepäilyksi ja siitä taas ei hyvää seuraa

No tota.. ensinnäkin olen mies enkä nainen kuten olen täällä aikaisemmin koittanut kertoa. Mutta: ajokokemuksia, klubitietoa ja kuvia, .. tämmöistä. Italiassa on ainakin jokin Ducati-kokoontuminen ensi kesänä, olis kai röheetä pörhältää sinne asti?

No ensinnäkin onnea miehisyydestä ja toisekseen mitä helvettiä täällä tapahtuu :blink:. Mitä hittoa tällä ketjulla oikeen meinataan?

No tota.. ensinnäkin olen mies enkä nainen kuten olen täällä aikaisemmin koittanut kertoa. Mutta: ajokokemuksia, klubitietoa ja kuvia, .. tämmöistä. Italiassa on ainakin jokin Ducati-kokoontuminen ensi kesänä, olis kai röheetä pörhältää sinne asti?
Isoin tapahtuma lienee World Ducati Week, pidetään joka toinen vuosi, seuraavan kerran ilmeisesti 2016. Kannattaa käydä. Ei ole mikään tusinaralli.

Omassa diavellisa tanko tuntuu väljältä kun sitä työntää eteenpäin. Kuuluko olla sellainen? Ei se kuitenkaan lonksu eikä kolise ja ruuvitkaan ei näytä löysiltä.

Omassa diavellisa tanko tuntuu väljältä kun sitä työntää eteenpäin. Kuuluko olla sellainen? Ei se kuitenkaan lonksu eikä kolise ja ruuvitkaan ei näytä löysiltä.

Ohjaustangon kiinnikkeet ovat semmoisilla vaimennin puslilla kiinni yläkolmiossa.

Back