mulla sattuu olemaan tehtaan sporttipyörä tuolta ameriikan jenkeistä, joten luotan siihen että se on tarvittaessa myös sporttinen, mikäli tarvii ajaa sporttisesti. itse en ole kovinkaan sporttista tyyppiä, mutta urheilen hengelläni varsin mielelläni. sporttisesta olemuksesta ei tosin ole jäljellä enää kuin maininta rekisteriotteessa. se riittää. eihän se mihkään lähde, mutta riittää sekin, että käyntiin lähtee kun lähden reissuun. auton ohittamiseen sen paukut riittää myös. entinen Ducatini oli tähän nykyiseen paljon sportimpi, eikä sekään ollut kuin 600:nen "lussu" monsteri. jokatapauksessa, tämän entisen laitteeni tehot riitti, se kulki kahtasataa, ja sillä pystyi järkyttämään kanssaihmisiä, niitä jotka japanilaisilla ajaa...! joka tapauksessa, sen hauskempaa laitetta saan hakea, ja minäkin olen noita erilaisia pyöriä kuskannut. erilaisia ääripäästä toiseen. tollanen pienikin Monsteri (lussupaska) sai ihmisten mielenkiinnon ja huomion. ja joka kerran sain kuulla mielenkiintoisia senioriharrastajien kokemuksia ko. merkin suhteen kun pysähdyin tankkaamaan tjs. nykyinen pyöräni kerää huomiota myös, olen siihen enemmän tai vähemmän syyllinen itse, koska jokainen pyöräni muuttuu mun käsissäni siihen rokimpaan suuntaan, tavalla tai toisella, ulkoisesti tai sisäisesti. ducatissa oli fiilis, ducati oli hauska ajaa, ducati lähti melkein joka kerta käyntiin, ducatiin kävi varaosamaailman tarvikkeet -fiiatista ja rättisitikasta, ducati oli näin yksinkertaisesti erikoisin laite minkä olen ikänä omistanut. tykkäsin.
varmasti vielä jonai päivänä...
ps. jokainen laite on "sport" jos siinä niin sattuu lukemaan, tai kuski on vähääkään asennevammainen.
varmasti vielä jonai päivänä...
ps. jokainen laite on "sport" jos siinä niin sattuu lukemaan, tai kuski on vähääkään asennevammainen.